ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παύλος Χρηστίδης: “Η κυβέρνηση φέρνει πολυνομοσχέδιο με τη Βουλή σε ειδικές συνθήκες και τους μαθητές να μην ξέρουν πότε θα ανοίξουν τα σχολεία!”

Συνέντευξη Παύλου Χρηστίδη, Εκπροσώπου Τύπου του Κινήματος Αλλαγής, στον ραδιοφωνικό σταθμό ALPHA 9.89 και στον δημοσιογράφο Δημήτρη Αλφιέρη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ

Είναι προφανές ότι θα έπρεπε να έχει παραιτηθεί ο κ. Βρούτσης, Τον ακούγαμε μαζί με τον κ. Γεωργιάδη να στηρίζουν αυτήν την επιλογή και να λένε ότι είναι η καλύτερη επιλογή για τους επιστήμονες, και μέσα σε ένα βράδυ, εκτέθηκε με τρόπο ανεπανόρθωτο, κάτι το οποίο θα έπρεπε να τον οδηγήσει στην παραίτηση. Προφανώς όμως όλα αυτά αποφασίστηκαν από τον Πρωθυπουργό.

Αρχικά να πούμε πως είναι μια λανθασμένη διαδικασία, δεν θα έπρεπε να υποστούν αυτό τον εμπαιγμό οι αυτοαπασχολούμενοι. Έγινε με βιαστικό τρόπο, δεν υπήρχε προετοιμασία και αυτό οδήγησε τα ΚΕΚ στο να μην μπορούν να δώσουν την απαραίτητη κατάρτιση σε όσους παρακολούθησαν. Υπήρχαν άνθρωποι και από τα ΚΕΚ και αυτοαπασχολούμενοι, οι οποίοι κατανάλωσαν εργατοώρες σε αυτά τα προγράμματα.

Μετά την στροφή της ΝΔ, μετά την κατάργηση των Voucher, ακούω το επιχείρημα ότι εμείς κάναμε ότι έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ πριν τις προηγούμενες εκλογές, αν αυτό είναι το επιχείρημα, τότε είναι να το πω απλά για γέλια και κλάματα.
Το γεγονός ότι χρησιμοποιεί την λογική του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος έχασε με 10 μονάδες στις τελευταίες εκλογές και που όλοι ξέρουμε την αντίληψη την οποία είχε, δείχνει το πως θέλει να κινηθεί και η ΝΔ.

Εμείς αναφερόμαστε στην διαδικασία εφαρμογής των voucher, η πρώτη ανακοίνωση που βγάλαμε στις 27 Μαρτίου αφορούσε την διαδικασία και τον εμπαιγμό που υπέστησαν αυτοί οι άνθρωποι, αφού κατέληξαν να δίνουν τα 600 ευρώ όπως και τα 800 ευρώ.

Ακούμε αυτό τον καιρό μια συζήτηση περί σκανδάλων. Εμείς λέμε ότι όλα τα χρήματα που έχουν διατεθεί αυτή την περίοδο της κρίσης, θα πρέπει να μπουν σε καθεστώς απόλυτης διαφάνειας, να ξέρουν οι Έλληνες πολίτες πού πήγαν οι δωρεές και οι προσφορές κάθε επώνυμου ή ανώνυμου Έλληνα και προφανώς αν υπάρχει η παραμικρή σκιά πάνω από την λειτουργία των ΚΕΚ και όλων των υπολοίπων εταιριών που εμπλέκονται με αυτές, η δικαιοσύνη, η ενδεχομένως να πράξει τα δέοντα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Δεν καταλαβαίνουμε για ποιο λόγο έρχεται τώρα αυτό το πολυνομοσχέδιο, με μια Βουλή η οποία λειτουργεί υπό ειδικές συνθήκες και προφανώς με τον κόσμο και της παιδείας να προστατεύει την υγεία των παιδιών, των δασκάλων και των καθηγητών μας. Δεν πιστεύω πως είναι ο σωστός χρόνος να το συζητήσουμε λοιπόν αυτό.

Προκύπτει μια σειρά ζητημάτων με αλλαγές οι οποίες είναι σε εντελώς οπισθοδρομική κατεύθυνση. Δεν υπάρχει λόγος να κουβεντιάζουμε πράγματα που έχουν κλείσει πριν από 40 χρόνια και δεν συμβάλουν στην πραγματική πρόοδο των μαθητών. Εκεί που πρέπει να δοθεί έμφαση είναι στην ένταξη της τεχνολογίας στην ζωή των μαθητών, στον τρόπο με το οποίο θα προστατεύσουν τις αξίες τους και τις αρχές τους αλλά ταυτόχρονα θα εξελιχθούν και ως άνθρωποι στην κοινωνία αυτή που τρέχει με μεγάλη ταχύτητα.

Αν η μόνη συζήτηση που αφορά την κα. Κεραμέως, είναι τα θέματα που έχουν να κάνουν με την διαγωγή, εμείς θα είμαστε απέναντι σε αυτό, διότι δεν πιστεύουμε πως αυτά είναι τα προβλήματα που αφορούν σήμερα το σχολείο. Σε αυτή την κατεύθυνση, περιμένουμε ο κ. Μητσοτάκης και η κυβέρνηση να σκεφτεί καλά, αν είναι τώρα η ώρα να γίνει η συζήτηση για την παιδεία, υπό αυτές τις συνθήκες.

Να σημειώσω τέλος, πως αντιδρά στο νομοσχέδιο αυτό ακόμα και η ΔΑΚΕ καθηγητών και δασκάλων της ΝΔ. Έχει βγάλει ανακοίνωση και διαφωνεί με την υπουργό, το νομοσχέδιο αφορά κρίσιμα ζητήματα του τρόπου με τον οποίο θα λειτουργούν τα σχολεία και όλα αυτά θέλουν επεξεργασία, θέλουν διάλογο, θέλουν συζήτηση. Οι μεγάλες μεταρρυθμίσεις δεν μπορούν να γίνονται με τη Βουλή σχεδόν κλειστή και με τα μισά πολιτικά κόμματα να αγωνίζονται να συμβάλουν στην αντιμετώπιση της πανδημίας.

Πρέπει να γίνονται με γενναιότητα και με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και όχι με ζητούμενο να δημιουργήσουμε ακόμα ένα νομοσχέδιο με το όνομα κάποιου υπουργού.