Connect with us

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΔΑΕΜ- ψηφιακή μετάβαση: Η Νέα Εποχή στην Εξυπηρέτηση των Πολιτών

Published

on

Βελτίωση της Δημοτικής Εξυπηρέτησης: Συνάντηση Εργασίας για την Αποδοτικότητα των Υπηρεσιών

Στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας με τη συμμετοχή στελεχών και υπαλλήλων από όλες τις δημοτικές υπηρεσίες, καθώς και εκπροσώπων της εταιρείας Novoville. Στόχος της συνάντησης ήταν ο συντονισμός, η αξιολόγηση και η βελτίωση της αποδοτικότητας στη διαχείριση των αιτημάτων των δημοτών, μέσα από τη χρήση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων.

Στη συνάντηση έδωσαν το «παρών» ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Αθηναίων, κ. Βασίλειος Π. Μπόκος, και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΑΕΜ Α.Ε., κ. Λάζαρος Καραούλης, οι οποίοι παρουσίασαν τα στατιστικά δεδομένα του 2024 και υπογράμμισαν τη δέσμευση της Δημοτικής Αρχής για συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους πολίτες.

Σημαντικά στοιχεία από τη συνάντηση:

  • Απολογισμός 2024: Σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας Novoville CiRM, το 2024 διεκπεραιώθηκαν 169.078 αιτήματα δημοτών, σημειώνοντας αύξηση 5% σε σχέση με το 2023. Παράλληλα, ο μέσος χρόνος απόκρισης των δημοτικών υπηρεσιών μειώθηκε κατά 43%, βελτιώνοντας σημαντικά την εξυπηρέτηση των πολιτών.
  • Έρευνα για την κλιματική αλλαγή: Μέσα σε 24 ώρες, 1.120 πολίτες συμμετείχαν μέσω της Novoville σε έρευνα για την κλιματική αλλαγή, επιβεβαιώνοντας τη διάθεση των δημοτών να συνδιαμορφώνουν τις πολιτικές του Δήμου. Τα δεδομένα αυτά ενσωματώθηκαν στη στρατηγική του Δήμου Αθηναίων, υποστηρίζοντας τη Διεθνή Συνθήκη Μη-Διάδοσης των Ορυκτών Καυσίμων.
  • Ψηφιακή αναβάθμιση: Συζητήθηκαν βελτιώσεις στην πλατφόρμα διαχείρισης αιτημάτων, προκειμένου να καταστεί ακόμη πιο αποδοτική η επικοινωνία των πολιτών με τον Δήμο.

Ο Δήμος Αθηναίων συνεχίζει να επενδύει σε καινοτόμες λύσεις και ψηφιακά εργαλεία, στοχεύοντας σε έναν πιο σύγχρονο, διαφανή και λειτουργικό μηχανισμό εξυπηρέτησης, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών.