ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Διχαστικά διαγγέλματα και “υποχρεωτικότητα” δημιουργούν τους νεο-αγανακτισμενους”
Σε μία περίοδο ιδιαίτερα κομβική για την εξέλιξη της πανδημίας, “πέσανε από τα σύννεφα” ορισμένοι όταν είδαν χιλιάδες κόσμου να συνωστίζονται χωρίς μάσκες σε κεντρικά σημεία πόλεων της χώρας
Είναι το “μάρμαρο” που πληρώνουμε ως κοινωνία , μετά από μια εκτενέστατη περίοδο πόλωσης, τρομολαγνειας, διχαστικών διαγγελμάτων – Πρωθυπουργός της χώρας αποκάλεσε επανειλημμένα “ψεκασμενους” τους πολίτες – και φυσικά μιας “υποχρεωτικότητας” που προηγήθηκε της ορθής ενημέρωσης και επικοινωνίας των λόγων που αξίζει οικειοθελώς να κάνει κάποιος το εμβόλιο.
Ξεκαθαρίζω εδώ πως ναι, όπως σε κάθε ευνομούμενη δημοκρατία, στο πλαίσιο του Συντάγματος και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, προέχει το “κοινό καλό” , η υποχρεωτικότητα των εμβολιασμών σε συγκεκριμένους κλάδους, είναι σωστή επιλογή, ωστόσο, γίνεται με τον πιο λάθος τρόπο στην Ελλάδα της κυβέρνησης Μητσοτάκη
Στα κάγκελα οι καταστηματάρχες που βλέπουν τις επιχειρήσεις τους να δέχονται το ένα πλήγμα μετά το άλλο και με τους νέους κανόνες “υποχρεωτικότητας” εν μέσω τουριστικής περιόδου, βλέπουν τα πολυπόθητα έσοδα να “κάνουν φτερά” σε σημείο που εν πολλοίς να τίθεται θέμα βιωσιμότητας των επιχειρήσεων στον τουριστικό-επισιτιστικο κλάδο και τον πολιτισμό.
Δημιουργούν με τις πολιτικές αυτές, τους νέο αγανακτισμένους, σε μια περίοδο “ζυμώσεων” στην πολιτική σκηνή και την κοινωνία, “θυμίζοντας” έντονα το “σκηνικό” που οδήγησε τον λαϊκισμό και την ακροδεξιά να “καλπάζουν” την προηγούμενη δεκαετία.
Χρειάζεται προσοχή. Αλλαγή πλεύσης στην επικοινωνιακή πολιτική και πάνω από όλα ψυχραιμία…