ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ο ΣΥΡΙΖΑ, η ΝΔ ,τα ΜΜΕ και η ελευθερία του Τύπου στην Ελλάδα.
Γράφει ο Άγγελος Γαβρής.
Eίναι σαφές πως το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ αναδεικνύει ένα σοβαρό πρόβλημα στην Ελλάδα του 2020. Το πρόβλημα δεν είναι η ελευθερία του Τύπου που θα πρεπε να αποτελεί το κυρίως θέμα διακομματικής επιτροπής. Το πρόβλημα που θίγει το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ είναι η λογική του “Γιατί αυτοί και όχι εμείς”.
Σε ανάρτησή μου νωρίτερα στα προσωπικά μου μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχολίασα το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ “Πόσο κοστίζει ο Μωυσής” ως ένα άδικο σποτ για την νοημοσύνη του Έλληνα. Ένα γενικό τσουβάλιασμα όλου του κλάδου της ενημέρωσης και μια υπενθύμιση πως τα “καφενεία” πλέον έχουν κομματικό πυρήνα, επιδότηση και σε πολλές των περιπτώσεων, επιρροή.
Φαντάζεστε να είχε επιρροή πανελλαδική ο καφενετζής της εποχής του 80′ ; Φαντάζεστε τα κόμματα ανάλογα με την επιρροή του να τον επιδοτούσαν με χιλιάδες ευρώ ακόμα και με εκατομμύρια; Πόσο αλλιώς θα ήταν η κοινωνία μας σήμερα; Σε τι κονσερβοποιημένο αχταρμά ενημέρωσης και προπαγάνδας θα βρισκόταν ο Ελληνικός νους;
Πάμε τώρα στον ΣΥΡΙΖΑ: Απο τα “βοθροκάναλα” του 2010 στα “Ημέτερα ΜΜΕ” του 2015-2019.
Το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ έχει ένα δίκιο. Οι κυβερνήσεις απο το 2010 και μετά προσπαθούν “ξόφθαλμα” να φτιάξουν μια “πανστρατιά” επιδοτούμενων ΜΜΕ και δημοσιογράφων με σκοπό να ελέγχουν ό,τι πιο πολύτιμο στην κοινωνία. Την κοινή γνώμη. Με ένα άλλο δόγμα-ΣΟΚ τα κόμματα- όπως σαφέστατα έχετε παρατηρήσει όλοι σας- δημιουργούν επικοινωνιακές “Φιέστες” σε διάφορα γεγονότα στα οποία “δίνουν βάση” προφανώς για να δημιουργήσουν θετικό πρόσημο στην κοινή γνώμη του μιντιόπληκτου σύγχρονου Έλληνα. Όταν κάτι “δεν βολεύει” τότε ξεκινούν μια επικοινωνιακή επίθεση είτε προς το αντίπαλον δέος πολιτικά βγάζοντας σκάνδαλα ετών προς τα έξω είτε δημιουργούν κινδυνολογικές διαταραχές με τελικό σκοπό την χειραγώγηση της κοινής γνώμης και τον αποπροσανατολισμό από την πραγματική είδηση.
Τα ΜΜΕ στην Ελλάδα “παίζουν το παιχνίδι” της σύγχρονης “Μιντιακής διακυβέρνησης” ιδίως μετά την απόδειξη πως το “Αλήτες Ρουφιάνοι Δημοσιογράφοι” επι ΣΥΡΙΖΑ 4,5% μπόρεσε και έγινε “Πρώτη Φορά Αριστερά” το 2015.
Μην ξεχνάμε πως τα “ημέτερα ΜΜΕ” επι ΣΥΡΙΖΑ, σύμφωνα με δημοσιεύματα, “πριμοδοτήθηκαν” με κάτι εκατομμύρια ευρώ εν καιρώ σκιώδους ανάπτυξης”. . . Άρα το “πόσο κοστίζει ο Μωυσής” μπορεί κάλλιστα να μεταφραστεί “γιατί εμείς στο πηγάδι κατουρήσαμε;”.
ΝΔ, Επιδοτήσεις και “Πέτσινα” κονδύλια σε blog χωρίς επισκεψιμότητα:
Πόλεμος μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης σχετικά με το καθεστώς αδιαφάνειας των επιδοτήσεων σε ΜΜΕ απο την κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει ξεσπάσει τις τελευταίες μέρες. Με τον Κ.Πέτσα και τον Πρωθυπουργό να δηλώνουν “θιγμένοι” μα ταυτόχρονα να μην δημοσιοποιούν τα ποσά που δόθηκαν και σε ποιον, την αντιπολίτευση να μαζεύει κάθε μέρα και περισσότερα στοιχεία που βεβαιώνουν την δημιουργία επιτελικού κράτους της βαθιάς Δεξιάς κυβέρνησης Μητσοτάκη και ταυτόχρονα τα ίδια τα φερόμενα ως ΜΜΕ που έχουν λάβει την επιδότηση του “Μένουμε Σπίτι” να “Βγαίνουν κάρτα” απο μόνα τους, ανεβάζοντας άρθρα επι άρθρων για να βεβαιώσουν την ύπαρξή τους σε καιρό ανυπαρξίας τους, το σίγουρο είναι πως μιλάμε για ένα καθεστώς αδιαφανές, ύποπτο και με ενδεχόμενο δόλο στην παρουσίαση των ειδήσεων.
Ναι φτάσαμε στο σημείο μηδέν στην ενημέρωση καθώς φαίνεται πως τα κριτήρια είναι τουλάχιστον αμφισβητούμενα για τις σχετικές επιδοτήσεις που δόθηκαν σε ΜΜΕ.
Η “σιγή ιχθύος” σε ό,τι αφορά τα ποσά που δόθηκαν στα ΜΜΕ ρίχνει “λάδι στη φωτιά” στις σκέψεις πως η κυβέρνηση του “Μεσσία Μητσοτάκη” έχει “λερωμένη τη φωλιά” της και τόσο καιρό προσπαθεί να βρει μια λύση κοινής αποδοχής που δεν θα την ζημιώσει περισσότερο απο ότι ήδη έχει ζημιωθεί η υπόληψή της τόσο στα εσωτερικά της χώρας όσο και στο διεθνές στερέωμα!
Η “Ελευθερία του Τύπου” στην Ελλάδα:
Eδώ δεν θα χρειαστεί εισαγωγή ούτε παραπάνω σχόλια. Τα ποσοστά μιλούν απο μόνα τους: