Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Απ.Πάνας : « Το Υπ.Παιδείας πρέπει να επανεξετάσει το Νομοσχέδιο»

Published

on

Απ.Πάνας : « Το Υπ.Παιδείας πρέπει να επανεξετάσει το Νομοσχέδιο».

Τηλεδιάσκεψη του Βουλευτή Χαλκιδικής Απ.Πάνα με μέλη  του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπ/κων Α/θμιας Εκπαίδευσης Ν.Χαλκιδικής

Τηλεδιάσκεψη είχε ο Βουλευτής Χαλκιδικής Απ.Πάνας με τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπ/κων Α/θμιας Εκπαίδευσης Ν.Χαλκιδικής “Ο Αριστοτέλης” έπειτα από πρόσκλησή του, προκειμένου να ανταλλάξουν απόψεις ενόψει του σχεδίου  νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» που περιέχει ρυθμίσεις για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.

Μεταξύ άλλων συζητήθηκαν οι αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορούν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και συγκεκριμένα η αύξηση των μαθητών στις τάξεις από 22 σε 26 που επιφέρει και αύξηση της αναλογίας αριθμού μαθητών ανά εκπαιδευτικό σε μια δύσκολη υγειονομικά περίοδο. Η συνθήκη αυτή εκτός από δυσκολίες στην εκπαιδευτική πράξη προκαλεί και προβλήματα στη δημιουργία τμημάτων. Και αυτό επιδεινώνεται με την έλλειψη αιθουσών που παρατηρείται ιδιαίτερα στη Χαλκιδική. Ταυτόχρονα η εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία δημιουργεί πολλά ερωτηματικά ως προς το μαθησιακό επίπεδο και το ρόλο του νηπιαγωγείου. Παράλληλα εισάγεται η μη υποχρεωτική διετής  προσχολική αγωγή με αποτέλεσμα πολλά προνήπια να φοιτήσουν αναγκαστικά στους Παιδικούς Σταθμούς. Τη συζήτηση επιπλέον απασχόλησε και η τηλεμετάδοση της διδασκαλίας από τις σχολικές αίθουσες.

Ο κ.Πάνας ανέφερε σχετικά : « Η ανάγκη ενημέρωσής μου για τα θέματα που αφορούν την Παιδεία από τη βάση της , εκφράζει το σεβασμό μου στα πρόσωπα και κυρίως στους θεσμούς της. Μέσα από το θεσμικό μου ρόλο είμαι έτοιμος να προωθήσω τις θέσεις και τις απόψεις αυτές για τα καίρια ζητήματα που προκύπτουν στον τομέα της εκπαίδευσης. Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να επανεξετάσει την αναλογία των μαθητών ανά εκπαιδευτικό. Ιδιαίτερη προσοχή μάλιστα πρέπει να δοθεί στον τρόπο λειτουργίας του ψηφιακού σχολείου καθώς η έλλειψη συγκεκριμένου και οργανωμένου θεσμικού πλαισίου, πρόκειται να δημιουργήσει πολυποίκιλα προβλήματα στην εκπαιδευτική πραγματικότητα».