Connect with us

ΓΝΩΜΕΣ

Bασίλης Διαμαντάκης: Η Θεσσαλονίκη αξίζει να γυρίσει σελίδα – Αξίζουμε περισσότερα

Published

on

Ο Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης με την “Ομάδα για τη Θεσσαλονίκη” του Στέλιου Αγγελούδη, γράφει στο “THE SOCIALIST”

Πριν μιλήσουμε για προοπτικές και ευκαιρίες …

Πρέπει να μιλήσουμε για ευθύνες. Πρέπει να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, γιατί μόνο τότε θα έχουμε κάνει ένα αποφασιστικό βήμα. Η πόλη έχει καταδικαστεί σε μια μόνιμη υστέρηση υποδομών.

Με ένα Μετρό που η ολοκλήρωσή του και η λειτουργία του μετατίθεται συνεχώς στο μέλλον.

Το 2020 έγινε αρχές του 2023 … Έγινε αρχές του 2024. Αλλά προσέξτε: Μόνο η παράδοση του έργου. Ο Θεσσαλονικιός θα το χρησιμοποιήσει στα μέσα ή στα τέλη του 2024. Κάθε λίγο προσθέτουν εξάμηνα επιτείνοντας τον εμπαιγμό.

Για την “Ομάδα για τη Θεσσαλονίκη” οι μετακίνηση των πολιτών είναι ζήτημα πρώτης προτεραιότητας.

Είναι επιτακτική η ανάγκη για άμεση λειτουργία ΜΕΤΡΟ, με συνολική ενιαία διαχείρηση όλων των μέσων μεταφοράς (από κοινό δημόσιο φορέα), ώστε να αντιμετωπισθεί συνολικά το συγκοινωνιακό πρόβλημα της πόλης. Στον άμεσο σχεδιασμό πρέπει να μπει και η επέκταση του ΜΕΤΡΟ στη Δυτική Θεσσαλονίκη και στο Αεροδρόμιο.

Αλλά ας έρθω και σε ένα άλλο εμβληματικό έργο για τη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία , αυτό του παραλιακού μετώπου. Πόσα χρόνια πρέπει να περιμένει ο Θεσσαλονικιός για να δει να γίνεται ένα βήμα μπροστά; Γιατί σε άλλες πόλεις της Ευρώπης αλλά και του κόσμου τα έργα αυτά προχωρούν με άλλους ρυθμούς;

Advertisement

Αλήθεια, πόσες και πόσοι γνωρίζουν ότι σήμερα η Θεσσαλονίκη δεν συνδέεται σιδηροδρομικά ούτε με την Ευρώπη, ούτε με την Ασία;

Μπορούμε πάμε την πόλη πολλά επίπεδα πιο πάνω, ως κόμβο διεθνούς εμπορίου και οικοσύστημα ψηφιακής εργασίας. Με νέες επενδύσεις και ποιοτικές θέσεις εργασίας.

Ιδιαίτερο βάρος δίνουμε στο σύστημα των αστικών εμπορευματικών μεταφορών. Αλλά και στη βελτίωση όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Πυξίδα μας η καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την κυκλοφορία οχημάτων.

Η Θεσσαλονίκη είναι πόλη της Ανάπτυξης και της Καινοτομίας.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης μπορεί να επενδύσει πάνω στο πλεονέκτημα των υπαρχόντων και των νέων πνευματικών ιδρυμάτων και των κοιτίδων καινοτομίας.

Μπορεί να συμβάλει με τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς την επιστημονική κοινότητα.

Να επεξεργαστεί διάφορες δράσεις για τη σύνδεση της πόλης με τα πανεπιστήμιά της. Να μεριμνά συστηματικά για την εξασφάλιση των καλύτερων συνθηκών πρόσβασης στις πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις.

Η Θεσσαλονίκη είναι πόλη της Πρόνοιας και της Ανθεκτικότητας.

Με ένα νέο ολοκληρωμένο πρόγραμμα για την Κοινωνική Συνοχή και την Ανθεκτικότητα, ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα στηρίξει τα νοικοκυριά που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα επιβίωσης.

Advertisement

Κανένα παιδί νηστικό στα σχολεία!

Κανείς ηλικιωμένος ή ΑμεΑ χωρίς την απαραίτητη οικιακή βοήθεια!

Για όλες και όλους, όσες και όσοι ανήκουν στις ευάλωτες ή ειδικές ομάδες πολιτών.

Με προγράμματα προληπτικής ιατρικής και οδοντιατρικής και δωρεάν νομικής συμπαράστασης.

Με προγράμματα συμβουλευτικής και έμφαση στα προγράμματα για την καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας, για την ανεκτικότητα και την ενσωμάτωση στο σχολικό περιβάλλον.

Η Θεσσαλονίκη είναι πόλη της Τεχνολογίας και του Περιβάλλοντος

Χρειαζόμαστε επειγόντως παρεμβάσεις μετριασμού και προσαρμογής στην κλιματική κρίση.
Η βιώσιμη ανάπτυξη της πόλης προϋποθέτει την ενσωμάτωση των αρχών ενεργειακής εξοικονόμησης, της κυκλικής οικονομίας, της επανάχρησης και της αναβάθμισης των υποδομών.
Δίνουμε προτεραιότητα στην ενσωμάτωση της υψηλής τεχνολογίας στη διακυβέρνηση του Δήμου. Με νέες ψηφιακές εφαρμογές στην υπηρεσία του πολίτη.

Η Θεσσαλονίκη είναι πόλη της Μητροπολιτικής Διακυβέρνησης

Πολλές λειτουργίες της πόλης ξεπερνούν τα όρια του Δήμου Θεσσαλονίκης. Και δεν μπορούν να βελτιωθούν, παρά μόνο μέσα από ένα νέο μητροπολιτικό τρόπο διακυβέρνησης, που σήμερα δεν υπάρχει.

Advertisement

Η Θεσσαλονίκη είναι πόλη της Καθημερινότητας

Από ένα απλό πιστοποιητικό μέχρι την ασφάλεια, τη στήριξη της οικογένειας, την προσβασιμότητα.

Από την καθαριότητα, το οδικό δίκτυο, τη στάθμευση, την προστασία από τα φυσικά φαινόμενα.

Από την κοινωνική πρόνοια, μέχρι τον πολιτισμό και τον αθλητισμό, η πόλη, ο Δήμος, πρέπει και μπορεί να είναι συμπαραστάτης και συνοδοιπόρος»

Για εμάς η Θεσσαλονίκη πρέπει να παίξει έναν άλλο ρόλο. Γιατί δυνατή Θεσσαλονίκη σημάνει δυνατή Μακεδονία, δυνατή Βόρεια Ελλάδα και δυνατή περιφέρεια. Και όλα αυτά τα έργα είναι προτεραιότητα της δικής μας Παράταξης. Γιατί εμείς θέλουμε τη Θεσσαλονίκη πραγματική πρωτεύουσα, οικονομικό κέντρο των Βαλκανίων, όχι “τιμάριο” ούτε “λάφυρο” μιας εκλεγμένης διοίκησης..

Advertisement