ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Δεν θα λυγίσει η Αυτοδιοίκηση» – Ηχηρό μήνυμα Δούκα μετά την ψήφιση του νέου Κώδικα μόνο με τις ψήφους της ΝΔ
Με μια ανάρτηση υψηλού πολιτικού συμβολισμού, ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας στέλνει μήνυμα αντίστασης απέναντι στον νέο Κώδικα Αυτοδιοίκησης, ο οποίος ψηφίστηκε αποκλειστικά από τη Νέα Δημοκρατία, παρά τις έντονες αντιδράσεις της αντιπολίτευσης και του αυτοδιοικητικού κόσμου.
Ο νέος νόμος, σύμφωνα με τις επικρίσεις που διατυπώνονται, περιορίζει την αυτοτέλεια των δήμων, ενισχύει τον ασφυκτικό έλεγχο του κεντρικού κράτους και αφαιρεί κρίσιμα θεσμικά και λειτουργικά «εργαλεία» από την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Για πολλούς αιρετούς πρόκειται για έναν «Κώδικα-ντροπή», που στερεί από τους δήμους το απαραίτητο οξυγόνο προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών.
Απέναντι σε αυτή τη θεσμική οπισθοδρόμηση, ο Χάρης Δούκας δηλώνει ότι ο Δήμος Αθηναίων δεν πρόκειται να εγκαταλείψει τη μάχη της καθημερινότητας. Υπογραμμίζει ότι, παρά τις δυσκολίες και τα περιορισμένα μέσα, η δημοτική αρχή συνεχίζει να εργάζεται για την πόλη και τους κατοίκους της, αντλώντας δύναμη από την εμπιστοσύνη και τη στήριξη των πολιτών.
«Η κυβερνητική πλειοψηφία ψήφισε τον νόμο που στερεί το οξυγόνο από την Αυτοδιοίκηση.
Όμως εμείς στον Δήμο Αθηναίων, και με λιγότερα μέσα, συνεχίζουμε τον αγώνα, για την πόλη και τους κατοίκους της.
Μένουμε όρθιοι. Με τη δύναμη των πολιτών που μας στηρίζουν», αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανάρτησή του ο δήμαρχος Αθηναίων.
