Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χαρά Κεφαλίδου: “Για ποιόν νομοθετεί “στο πόδι” η Κεραμέως;-Χρειάζεται εθνικός διάλογος για την Παιδεία”

Published

on

Στη σημερινή ψηφιακή ενημέρωση των δημοσιογράφων που καλύπτουν το ρεπορτάζ του Κινήματος Αλλαγής, παρούσα ήταν η Βουλευτής και Τομεάρχης Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής, Χαρά Κεφαλίδου:

Σε επίκαιρες ερωτήσεις των δημοσιογράφων η Κα Κεφαλίδου τοποθετήθηκε επί του μείζονος θέματος της επικαιρότητας που αφορά στην τροπολογία που έφερε η Υπουργός Παιδείας της Κυβέρνησης, Νίκη Κεραμέως και αφορά στην ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων.

  • Δεν υπάρχει μελέτη για την ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος
  • Δεν έχει γίνει διαβούλευση σχετικά με το ζήτημα
  • Δεν έχουμε λάβει ενημέρωση απο το Υπουργείο και την Κεραμέως.
  • Δεν έχει γίνει διάλογος με εκπαιδευτικούς φορείς.
  • Οι καθηγητές δεν έχουν εκπαιδευτεί σχετικά.
  • Δεν μπορεί να λειτουργήσει το πρόγραμμα της ζωντανής αναμετάδοσης. Δεν μπορούμε να ζητάμε απο καθηγητές να κάνουν “διπλοβάρδιες” ούτε να σταματήσουν να αλληλεπιδρούν με τους μαθητές για να “βγει σωστά το μάθημα στην κάμερα”.
  • Σε καμία χώρα της Ευρώπης δεν γίνεται μάθημα με Live Streaming.

Οι παραπάνω είναι οι προβληματισμοί που εξέφρασε η Κυρία Κεφαλίδου σχετικά με όλα όσα έγιναν “στο πόδι” όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, με μια τροπολογία που ήρθε στη Βουλή την Παρασκευή και έπρεπε απο Δευτέρα πρωί να είναι σε ισχύ.

“Η συμμετοχή των μαθητών είναι ήδη πολύ μικρή και το γεγονός πως δεν υπάρχει η υλικοτεχνική υποστήριξη στην εκπαίδευση για προχωρήσει η τροπολογία της Κεραμέως είναι ακόμα μια απόδειξη πως η κυβέρνηση κινείται χωρίς σχέδιο!”

Η Χαρά Κεφαλίδου υπογράμμισε πως η Υπουργός κάνει σοβαρό λάθος που ταυτίζει Κίνημα Αλλαγής και ΣΥΡΙΖΑ για την αντιπολιτευτική δράση πάνω στο ευαίσθητο ζήτημα της Παιδείας. Συγκεκριμένα, είπε, το Κίνημα Αλλαγής έχει προτάσεις, έχει συμβάλει στην βελτίωση της Εκπαίδευσης και αυτό είναι  στο DNA του κόμματος και επι του ζητήματος η πρόταση του Κινήματος Αλλαγής είναι μέχρι το τέλος της χρονιάς να ισχύσει το υπάρχον σύστημα της ασύγχρονης εκπαίδευσης.