ΚΟΙΝΩΝΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το ΚΙΝΑΛ “φωνή της λογικής” στον “Μεγάλο Περίπατο”: Διεκδίκησε και πέτυχε μια επιπλέον λωρίδα για τα οχήματα στην Πανεπιστημίου

Ανακοίνωση Τομέα Περιβάλλοντος Κινήματος Αλλαγής

Σε ριζική τροποποίηση των σχεδίων του “μεγάλου περιπάτου” οδήγησε την Κυβέρνηση και το Δήμο Αθηναίων η ανυποχώρητη φωνή της λογικής και η ασφυκτική πολιτική πίεση που ασκείται όλο αυτό το χρονικό διάστημα από το Κίνημα Αλλαγής.

Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η παραχώρηση μίας επιπλέον λωρίδας για τα οχήματα στην οδό Πανεπιστημίου και η έγκριση στο εξής των σχετικών δαπανών από το Δημοτικό Συμβούλιο για την τρίμηνη δοκιμαστική περίοδο που υπολείπεται πριν ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις για το έργο.

Πάρ’ όλα αυτά, το Κίνημα Αλλαγής επιφυλάσσεται περαιτέρω για την τελική στάση του που θα εξαρτηθεί τόσο από την κυκλοφοριακή συμφόρηση στην Πανεπιστημίου όσο και από τις θέσεις της Κυβέρνησης σε άλλα βασικά σημεία που προβληματίζουν.

Δεν ξεχνάμε την ελεύθερη δίοδο στην Ηρώδου Αττικού, την ενοποίηση του Πολυτεχνείου με το Αρχαιολογικό Μουσείο, τη γραμμή 4 του μετρό, την Ιερά οδό, τον Ιλισό, την προστασία από ηχορύπανση και ανεξέλεγκτα τραπεζοκαθίσματα, τη διευκόλυνση κατοίκων και ΑΜΕΑ.

Δεν ξεχνάμε την Πλάκα, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι, τον Άγιο Παύλο. την πλατεία Κουμουνδούρου, το Βοτανικό, την Ακαδημία Πλάτωνος, τον Κολωνό, την Κυψέλη, τα Πατήσια, την πλατεία Αμερικής, την Αχαρνών…

Δεν ξεχνάμε τις υποβαθμισμένες γειτονιές.

Δεν ξεχνάμε την Αθήνα…

Πρόταση Γερουλάνου

Σημειώνεται πως το να δοθεί επιπλέον λωρίδα για τα Ι.Χ. στην Πανεπιστημίου ήταν μία από τις προτάσεις που είχε καταθέσει ο Παύλος Γερουλάνος και η παράταξή του «Αθήνα είσαι Εσύ». «Αυτή η πόλη έχει ταλαιπωρηθεί πολύ και δεν έχουμε το δικαίωμα να συμμετέχουμε σε αυτήν την ταλαιπωρία κάνοντας άγονη αντιπαράθεση. Με αυτό το σκεπτικό,  έστειλα στο Δήμαρχο την επιστολή που όλοι σας είδατε με δέκα σημεία που είναι ανάγκη να αλλάξουν για να προχωρήσει αυτό το εγχείρημα. Το έκανα γνωρίζοντας ότι πάντα υπάρχει ένα κόστος στο να στηρίζεις ιδέες που έχουν δημιουργήσει αντιδράσεις και γνωρίζοντας ότι μπορεί να μείνουμε από τις μόνες παρατάξεις που θα συνεχίσουν να στηρίζουν αυτό το έργο. Αλλά το έκανα διότι εδώ κρίνεται αν κινείσαι με γνώμονα τη βραχυπρόθεσμη συγκομιδή πολιτικών πόντων ή το μακροχρόνιο καλό της πόλης και των πολιτών» δήλωσε σχετικά ο Παύλος Γερουλάνος.

«Ζήτησα περισσότερη διαφάνεια, περισσότερη λογοδοσία, περισσότερη διαβούλευση, ζήτησα τη συμμετοχή μεγαλύτερης ομάδας ειδικών από περισσότερες επιστήμες που μπορούν να βοηθήσουν το έργο. Ζήτησα να δοθεί μια λωρίδα στην κίνηση διότι τον Σεπτέμβριο δεν θα έχουν παρέλθει οι συνθήκες που οδήγησαν τους υπολογισμούς του κ. Γιαννή μακριά από την πραγματικότητα: ο κορονοϊός θα είναι ακόμα μαζί μας, η κυβέρνηση θα συμβουλεύει ακόμα τους πολίτες της Αθήνας να μην χρησιμοποιούν ΜΜΜ και θα ανοίξουν τα σχολεία. Αυτό θα είναι ένα εκρηκτικό μείγμα που θα θέσει σε πλήρη αμφισβήτηση το σύνολο του έργου» πρόσθεσε και διευκρίνισε ότι «όταν επιστρέψουμε στα ΜΜΜ, όταν ρυθμιστούν τα φανάρια, όταν δοκιμάσουμε τις διαδικασίες αστυνόμευσης των άλλων οδών και όταν έχουμε την εμπειρία των ανοιχτών σχολείων θα μπορέσουμε πάλι να αξιολογήσουμε το έργο και πώς μπορεί να προχωρήσει στην τελική του μορφή.»

«Ζήτησα, επίσης, οι αποφάσεις για τα έξοδα, οι οικονομικοί διαγωνισμοί και όλες οι συνεργασίες να έρχονται στο Δημοτικό Συμβούλιο. Από αυτά που άκουσα,  έγινε δεκτό.« πρόσθεσε ο κ. Γερουλάνος.