E.Λιακούλη: Μετά την “λίστα Πέτσα” έχουμε “λίστα Παπαστεργίου”;

Ανακοίνωση σχετικά με τα φερόμενα ως αδιαφανή στοιχεία της “Λίστας Ππαστεργίου”, έκανε η βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής, Ευαγγελία Λιακούλη:

Λιακούλη: Νίκη για το «Βοήθεια στο Σπίτι», με τον αγώνα του Κινήματος  Αλλαγής – ONLARISSA.GR Νέα Ειδήσεις Λάρισα

Μετά τη «λίστα Πέτσα», ακολούθησε η «λίστα Παπαστεργίου». Με χθεσινή του απόφαση ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ και Δήμαρχος Τρικάλων κ Παπαστεργίου, μοίρασε με ανάθεση έργου, σε ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης δεκάδες χιλιάδες ευρώ, για  την διαφημιστική προβολή της ΚΕΔΕ, σύμφωνα με αποκαλυπτικό  ρεπορτάζ του έγκριτου αυτοδιοικητικού μέσου ενημέρωσης,  «airetos.gr»  

Επέλεξε ο κ. Πρόεδρος της ΚΕΔΕ,  να κάνει χρήση της κατά παρέκκλιση νομοθεσίας του κορωνοϊού.

Επέλεξε ο κ. Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, να αναθέσει την διαφημιστική προβολή της ΚΕΔΕ , χωρίς καμία αιτιολόγηση          

Επέλεξε ο κ. Πρόεδρος της ΚΕΔΕ να λάβει την απόφαση ανάθεσης, χωρίς την έγκριση του ΔΣ της ΚΕΔΕ, το οποίο καλείται να τις εγκρίνει εκ των υστέρων 

Αυτά επέλεξε ο κ Πρόεδρος της ΚΕΔΕ.

 Επέλεξε  58  μέσα ενημέρωσης για τη διαφήμιση των δήμων. 

Καταρχήν, να διατυπώσουμε ξεκάθαρα τη θέση μας ότι  δεν τίθεται για εμάς  θέμα επιλογής του ενός ή του άλλου μέσου ενημέρωσης,  διαχωρισμού «καλών» ή «κακών» μέσων ενημέρωσης, κατά την προσφιλή τακτική της Κυβέρνησης. 

Αυτονόητα όμως προκύπτουν, συγκεκριμένα ερωτήματα, που καλείται ο κ. Πρόεδρος, να απαντήσει: 

  • Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα και γιατί αποκλείστηκαν τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης; 
  • Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν τα ποσά που διατέθηκαν σε κάθε μέσο ;
  • Ποιος ήταν ο λόγος του κατεπείγοντος για την απόφαση ανάθεσης, χωρίς καν την τυπική έγκριση του ΔΣ; 
  • Ποιος ο λόγος που αποκλείστηκαν ειδικά τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης που καλύπτουν θέματα της αυτοδιοίκησης; 
  • Η  προβολή του κοινωνικού έργου όλων των Δήμων της χώρας, δεν σχετίζεται με την τοπική αναφορά και συνακόλουθα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης; Για ποιο λόγο λοιπόν, αποκλείστηκαν τα περιφερειακά ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης;

Το πιο καίριο και ουσιαστικό όμως ερώτημα είναι αν αυτές οι πρακτικές ανταποκρίνονται στο ήδη διαψευσμένο από την ίδια, περιλάλητο , επικοινωνιακό δόγμα της Κυβέρνησης και των συνεργατών της : «Όλα στο φως!» …

Ψάχνουμε δυστυχώς αυτό το φως… μέσα στο απόλυτο σκότος! Το οποίο όμως πλέον,  δημιουργεί βαριές σκιές…»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ