ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΑΣΟΚ: Πως ένα “γερασμένο” κόμμα έγινε ένα κόμμα που βασίζεται στην νέα γενιά;
Το ΠΑΣΟΚ τα τελευταία δύσκολα χρόνια είχε χάσει την επαφή που είχε με την νέα γενιά, βλέποντας ένα αρκετα προνομιακό για το Κίνημα πεδίο να χάνεται.
Αυτό το ιδιαιτέρως βαρύ κλίμα τείνει να αντιστραφεί με εμφατικό τρόπο και γίνεται φανερό από τα εκλογικά αποτελέσματα της 25ης Ιουνίου, όπου το ΠΑΣΟΚ κατόρθωσε ένα 19,5% στις ηλικιακή ομάδα 17 – 34 με μόλις μισή μονάδα διαφορά από τον δεύτερο, ΣΥΡΙΖΑ.
Το ΠΑΣΟΚ πλεόν βασίζεται στην νέα γενιά αν σκεφτεί κάποιος ότι σε μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες το ποσοστό του δεν ξεπερνά το 14,6%
Τι οδήγησε όμως σε αυτά τα δεδομένα;
Το ΠΑΣΟΚ τον τελευταίο ενάμιση χρόνο επιχειρεί σταθερά την ολική επαναφορά του.Η αύξηση του ποσοστού του είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων,
Η εσωκομματική διαδικασία οδήγησε σε ένα “rebranding” του ΠΑΣΟΚ στην νέα γενιά.Η συμμετοχή εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών στην εκλογική διαδικασία έδειξε τον δρόμο και έδωσε στο Κίνημα μία αναγκαία δυναμική και ώθηση.
Η εκλογή του Νίκου Ανδρουλάκη στην ηγεσία του κόμματος ήταν ένας σημαντικός πράγοντας.Η νέα ηγεσία αξιοποίησε ανθρώπους από την νέα γενιά, έκανε καίριες προτάσεις για ζητήματα που αφορούν την νέα γενιά (π.χ κοινωνική κατοικία).
Τέλος σημαντικό είναι να αναφέρουμε την ανανέωση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας με νέοιυς ανθρώπους να αναλαμβάνον την εκπροσώπηση του κόμματος στα έδρανα.