Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σύσκεψη με ειδικούς για την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου είχε ο Νίκος Ανδρουλάκης

Published

on

Σύσκεψη με ειδικούς στην ασφάλεια των σιδηροδρομικών δικτύων είχε το μεσημέρι ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης.

«Σε αυτό το τραγικό γεγονός αποτυπώνεται η αδυναμία του κράτους μας να δημιουργήσει ασφαλείς μεταφορές με τροχήλατα μέσα, τα όποια στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι στην πρωτοπορία όντας τα πιο οικολογικά» σημείωσε ο κ. Ανδρουλάκης επισημαίνοντας τις μεγάλες επενδύσεις από τα ευρωπαϊκά ταμεία και ιδιαίτερα το Ταμείο Ανάκαμψης, που κάνουν άλλα κράτη-μέλη.

«Έχουμε χρέος ως πολιτικό σύστημα να δημιουργήσουμε ένα πραγματικά ισχυρό κράτος, το οποίο θα διασφαλίζει τη μεγάλη αλλαγή που έχει ανάγκη η κοινωνία. Και όχι ένα κράτος το οποίο δυστυχώς λειτουργεί με πελατειακούς όρους και με προτεραιότητες, που δεν βοηθούν την Ελλάδα να γίνει μία κανονική ευρωπαϊκή χώρα σε επίπεδο υποδομών, ευκαιριών, προοπτικής για το μέλλον και ιδιαίτερα για τις νεότερες γενιές» ανέφερε ο κ. Ανδρουλάκης

«Αποδείχθηκε ότι αυτό που η σημερινή κυβέρνηση αποκαλεί επιτελικό κράτος, ήταν μια παρέα στελεχών γύρω από τον Πρωθυπουργό, η οποία δεν μπορεί να δημιουργήσει τις συνθήκες που θέλουμε ώστε να υπάρξει ένας άλλος τρόπος διακυβέρνησης, με αξιοκρατία, με συνέπεια και με στρατηγικό πλάνο για την αντιμετώπιση όλων των προκλήσεων για το παρόν αλλά και το μέλλον της χώρας» επισήμανε ο κ. Ανδρουλάκης.

Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής και οι ειδικοί κατέληξαν σε ένα πλέγμα άμεσων προτάσεων. Συγκεκριμένα:

Άμεση εγκατάσταση φωτοσήμανσης στο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου Λάρισα-Θεσσαλονίκη

-Ενίσχυση και κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού με αξιοκρατικές διαδικασίες

Advertisement

-Αναδιάταξη όλου του πλέγματος οργάνωσης των σιδηροδρόμων σε νέα υγιή βάση

-Απευθείας επικοινωνία και συνεργασία ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

– Περιφρούρηση της περιουσίας του ΟΣΕ από δολιοφθορές ή βανδαλισμούς

Στη συζήτηση συμμετείχαν ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής και κοινοβουλευτικός υπεύθυνος του τομέα μεταφορών, Χρήστος Γκόκας, ο Πολιτικός Μηχανικός και γραμματέας του τομέα Μεταφορών του Κινήματος Δημήτρης Σαρηγιάννης, ο Πρόεδρος της Κεντρικής Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ και Πολιτικός Μηχανικός (Msc Οργάνωση και Διοίκηση Συστημάτων Κατασκευών, Υποδομών και Μεταφορών) Νίκος Μήλης, η Διευθύντρια της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας Ηρώ Δουμάνη και ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εμπορευματικών Μεταφορών ΣΕΣ, Ευριπίδης Σακελλαρίου.

Ο κ. Γκόκας αναφέρθηκε στις κοινοβουλευτικές ερωτήσεις που έχει καταθέσει το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής για την καθυστέρηση υλοποίησης του έργου της τηλεδιοίκησης, την ασφάλεια των βαγονιών της Hellenic train καθώς και για τις επενδύσεις που βάσει των συμβάσεων με το ελληνικό κράτος έχει δεσμευτεί να υλοποιήσει η ιδιωτική ιταλική εταιρεία αλλά παραμένει άγνωστο αν το έχει πράξει.

Ο κ. Μήλης επισήμανε ότι είναι εφικτό εντός εβδομάδων να εγκατασταθεί το σύστημα φωτοσήμανσης στο δίκτυο Λάρισα- Θεσσαλονίκη προκειμένου να αποκατασταθούν ασφαλώς τα δρομολόγια.

Ο κ. Σαρηγιάννης ανέδειξε το πρόβλημα της υποστελέχωσης του ΟΣΕ και της έλλειψης συντονισμού μεταξύ των εταιρειών του σιδηροδρόμου.

Advertisement

Η κ. Δουμάνη πρόκρινε να ζητηθεί τεχνογνωσία από την Κομισιόν προκειμένου να αναδειχθεί η χώρα μας ως διαμετακομιστικός κόμβος.

Ο κ. Σακελλαρίου τόνισε την ανάγκη για συντονισμό των αρμόδιων φορέων έτσι ώστε να υπάρξει διαλειτουργικότητα του συστήματος.

Κλείνοντας τη συζήτηση ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής υπογράμμισε ότι «το λιγότερο που πρέπει να γίνει, είναι η φωτοσήμανση το συντομότερο, κάτι που θα επιτρέψει ασφαλή μετακίνηση στο δίκτυο Αθήνας -Θεσσαλονίκης. Το δεύτερο θέμα είναι αυτό των Επιτροπών. Δημιουργούν Επιτροπές, υπο -επιτροπές για να κρύψουν κάτω από το χαλί τις ευθύνες. Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά. Πρέπει η Δικαιοσύνη να καλέσει όλα τα πρόσωπα τα οποία εμπλέκονται με τη Σύμβαση του 2014, η οποία προέβλεπε την εγκατάσταση του συστήματος μέσα σε δύο χρόνια. Είναι εγκληματική η αδράνεια στην υλοποίηση αυτής της σύμβασης. Γνωρίζουμε, επίσης, όλοι πάρα πολύ καλά ότι ο ΟΣΕ τα τελευταία δέκα χρόνια έχει πολύ λιγότερο προσωπικό».