ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δημήτρης Μπιάγκης: “Καμία Καινοτομία και κανένα όφελος απο τον νέο ναυτιλιακό νόμο”

Σημεία ομιλίας Δημήτρη Μπιάγκη, εισηγητή του Κινήματος Αλλαγής στο στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Ναυτιλίας «Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις».

«Το παρόν Σχέδιο Νόμου είναι αντιπαραγωγικό, μία συρραφή διατάξεων, δεν προάγει τίποτα «καινούργιο», «καινοτόμο» στην ναυτιλία ενώ απεναντίας τακτοποιεί εκκρεμότητες. Είναι ένα «Νομοσχέδιο-σκούπα», βασισμένο σε επιδερμικές προσεγγίσεις που φιλοδοξεί να τακτοποιήσει κάποιες εκκρεμότητες, παρά να εκσυγχρονίσει έναν από τους πιο νευραλγικούς τομείς της οικονομίας, αυτόν της ναυτιλίας».

«Το παρόν Σχέδιο Νόμου τροποποιεί διατάξεις προηγούμενων Νόμων χωρίς καμία πολιτική προσέγγιση πάνω σε θεμελιώδη ερωτήματα για την ναυτιλία, όπως για παράδειγμα πώς θα γίνει πιο εξωστρεφής η ναυτιλία στη σύγχρονη εποχή και στις προκλήσεις της σημερινής συγκυρίας. Το Κίνημα Αλλαγής, έχει ολοκληρωμένη Ναυτιλιακή Πολιτική και γι’ αυτό σας καταθέτουμε τις απόψεις μας, μεταξύ των οποίων και δύο σημαντικές προτάσεις τις οποίες θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα τις αποδεχτείτε, και οι οποίες αφορούν:

-Η Πρώτη πρόταση αφορά το επίδομα που χορηγείται στα στελέχη του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής (άρθρο 34) και αιτούμαστε την επέκτασή του και για τους υπηρετούντες στον Νομό Θεσπρωτίας, Κέρκυρας και Ξάνθης».

-Η δεύτερη πρόταση του Κινήματος Αλλαγής αφορά το Μεταφορικό Ισοδύναμο (άρθρο 52) και ζητάμε διεύρυνση της βάσης των δικαιούχων, με το συνυπολογισμό και άλλων κοινωνικών ομάδων όχι μόνο μόνιμους κατοίκους αλλά και για τους εργαζόμενους στα νησιά όπως αστυνομικούς, γιατρούς, δασκάλους».

«Το παρόν Νομοσχέδιο της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας ξεδιπλώνει απροκάλυπτα την πολιτική της φυσιογνωμία, δείχνει τον υπερβολικό συγκεντρωτισμό που επιχειρεί να «χτίσει» ο Υπουργός, δημιουργώντας παράλληλα τον ρόλο του Ρυθμιστή Υπερ-Υπουργού για τον ίδιο τον εαυτό του».