Συνεχίζει τις περιοδείες ο Κ.Κουτρούπας – Σήμερα στην Λεπτοκαρυά
Από χωριό σε χωριό στέλνει μήνυμα νίκης ο Σωτήρης Παπαγεωργίου
Συνεχείς επαφές του Κ.Πετρίδη στην Β’ Θεσσαλονίκης
Στο Κιλκίς σήμερα ο Νίκος Ανδρουλάκης
Αθήνα: Με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ Κεφαλονιάς & Ιθάκης για τους Ετεροδημότες
Οι αγρότες ξανά στους δρόμους – Το ΠΑΣΟΚ και η βιώσιμη ανάπτυξη του παραγωγικού τομέα
Οικονομία: Η Ελλάδα σε επίπεδα χειρότερα από την περίοδο διακυβέρνησης Καραμανλή Jr
ΠΑΣΟΚ: Το κλείσιμο της συνεταιριστικής Τράπεζας “Όλυμπος” αποτελεί αναμφίβολα αρνητική εξέλιξη
ΠΑΣΟΚ: Η αύξηση των επιτοκίων των τραπεζών, επιλογή της κυβέρνησης Μητσοτάκη
Aυξήσεις “βόμβα” στα χέρια 1,2 εκατομμυρίων ασφαλισμένων: Τι θα κληθούν να πληρώσουν; Από πότε;
ΟΗΕ: «Οι σκέψεις μας είναι με όλες τις οικογένειες που επλήγησαν από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ελλάδα
Αλβανία: Ημέρα Εθνικού πένθους η Κυριακή για το δυστύχημα στα Τέμπη
Κύπρος: Αναλαμβάνει σήμερα ο Νίκος Χριστοδουλίδης
Κυρώσεις για την Ρωσία αποφασίζει η G7
Χωρίς τέλος ο θρήνος στην Τουρκία – Πάνω από 43.000 οι νεκροί του σεισμού
Νίκος Μπιλίκας: “Για την δική μου γενιά που ήταν στο τρένο και για κάθε γενιά”
Ν.Μποζιονέλος: Καμία ανάληψη ευθύνης, μόνο φέρετρα…
Δήμητρα Αγκαθίδου: “Ισότητα, η βασική αρχή για το Δημοκρατικό Πολίτευμα”
Β.Μελέτη: Κάθε μέρα είναι μέρα της γυναίκας
Ν.Παπαδάτου: Η 8η Μάρτη δεν είναι γιορτή αλλά η αφετηρία μιας ιστορίας αγώνων απο τη γυναίκα για την γυναίκα
Στο “Βινύλιο” φύσηξε άνεμος “ΑΛΛΑΓΗΣ” και “ΠΑΣΟΚ.. ωραία χρόνια”
Ο Νίκος Ανδρουλάκης μιλάει στην Νατάσα Γιάμαλη
“Τα παιδιά της Αλλαγής” έχουν νέο λογότυπο και συνεχίζουν δυνατά τις εκπομπές
“Κάπου Ώπα με την Προπαγάνδα” – Γράφει ο Νίκος Μποζιονέλος
Προκλητικός Αυτιάς στον ΣΚΑΪ: “Φαίνεται στην Τρικούπη κατάλαβαν πως δεν ωφελεί να είσαι ουρά του Τσίπρα” (VIDEO)
Η κυβέρνηση στοχοποιεί τους καλλιτέχνες – ΠΑΣΟΚ: Δεν είναι ανειδίκευτοι εργάτες – Απαράδεκτη η υποβάθμιση των ηθοποιών
Θεσσαλονίκη: Άνοιξε τις πύλες της η ανανεωμένη “Αγορά Μοδιάνο”
“Πριν σβήσουν τα φώτα” – Παρουσίαση βιβλίου του Μίμη Ανδρουλάκη για το Πολυτεχνείο: Σύσσωμο το ΠΑΣΟΚ στην εκδήλωση (ΦΩΤΟ)
ΠΑΣΟΚ: Με απόφαση της κυβέρνησης χωρίς εκπαιδευτικούς σε τμήματα εκμάθησης Ελληνικής γλώσσας στο εξωτερικό
ΠΑΣΟΚ κατά Αυγενάκη: «Εκβιασμοί και κορώνες, δεν χωράνε στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο»
Μια κριτική του βιβλίου του Οδ.Κωνσταντινόπουλου: “ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ Μια προσχηματική πόλωση”
Advertary: Μια εταιρεία επικοινωνίας από τη Θεσσαλονίκη με έμφαση στην ειλικρίνεια και την ποιότητα
Gentl Agency: Όταν η λογική και το συναίσθημα συναντούν το όραμα και τον επαγγελματισμό
Skytrack: Η εταιρεία από την Θεσσαλονίκη που πρωτοπορεί στο Fleet Management
Το “Ρεφρέν” ανοίγει τις πύλες του για τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης
Δημοσιεύτηκε
2 έτη πρινστις
Απο
NEWSROOM
Παρά τα όσα δήλωσε χθες από το βήμα της Βουλής για τα ΜΜΜ ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, καταγράφεται σημαντική διασπορά του κορονοϊού στους κόλπους του ΟΑΣΘ, με 350 εργαζομένους να τίθενται σε καραντίνα.
Πιο αναλυτικά, περίπου 1 στους 6 εργαζομένους του ΟΑΣΘ, δηλαδή 350 σε σύνολο περίπου 2.050 εργαζομένων, έχουν τεθεί σε καραντίνα..
Όμως, ο Κυριάκος Μητσοτάκης χθες από τη Βουλή δήλωσε πως τα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν συμβάλουν τόσο στη διασπορά του ιού, ενώ ο ο αρμόδιος υπουργός διαφημίζει τις προωθούμενες προσλήψεις που, όμως θα έρθουν στις αρχές του έτους, καθώς και τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ.
Όπως δημοσιεύει η Εφημερίδα των Συντακτών, ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, ο Κώστας Αχ. Καραμανλής ανέφερε, σήμερα στη Βουλή, ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέλαβε 235 λεωφορεία και σήμερα κυκλοφορούν 400, αύξηση δηλαδή πάνω από 70%.
Κληθείς να απαντήσει σε επίκαιρη ερώτηση με θέμα: «Λειτουργία Αστικών Συγκοινωνιών», ο υπουργός Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων λήγει στις 18 Νοεμβρίου, καθώς οι προσλήψεις γίνονται μεν με πρωτοφανή ταχύτητα για το Ελληνικό Δημόσιο, αλλά με σεβασμό στις διαδικασίες.
«Οι διαδικασίες είναι διαδικασίες και εν πάση περιπτώσει προσλήψεις που έχουν να γίνουν 10 χρόνια, γίνονται τώρα», τόνισε ο κ. Καραμανλής και ανέφερε ότι συνολικά θα προστεθούν 1.200 θέσεις εργασίας. Αρχές του χρόνου θα έχουμε και προσωπικό και λεωφορεία, είπε.
Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι «σήμερα η κυβέρνηση της ΝΔ κάνει όσα δεν έχουν γίνει εδώ και πάνω από 10 χρόνια: Επί 11 χρόνια δεν είχε γίνει ούτε μια πρόσληψη στο μετρό. Επί 13 χρόνια δεν είχε γίνει ούτε μια πρόσληψη στα λεωφορεία. Επί 11 χρόνια δεν είχε αγοραστεί ούτε ένα λεωφορείο. Επί ΣΥΡΙΖΑ, τον Ιούλιο του 2019 κυκλοφορούσαν κάτω από 850 οχήματα στην Αθήνα και γύρω στα 235 στη Θεσσαλονίκη. Και το 1/3 των συρμών του Μετρό βρίσκονταν σε ακινησία».
Όσον αφορά στη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ είπε ότι κάθε χιλιόμετρο που κάνει ο ΟΣΥ κοστίζει 2,9 με 3 ευρώ, ενώ κάθε χιλιόμετρο που κάνουν τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ κοστίζει 1,41 ευρώ. «Αυτό το νούμερο αποτελεί απάντηση στις αιτιάσεις περί αδιαφάνειας» είπε ο κ. Καραμανλής.
Τα λεφτά του Χειμάρα,το μάτι της Πόπης, ο τύμβος της Αμφίπολης, η μυστική ημερομηνία και το survivor
Η μετανιωμένη Κωνσταντίνα, ο όμορφος Τσίπρας, το καλάθι του Στέφανου και το “κορακι”
“Ε. Σ. Υ….. είπες ένα ευχαριστώ στον Γεώργιο Γεννηματά και το ΠΑΣΟΚ;”
«Μόνιμοι Ελεγκτές» για πρώτη φορά μέσα στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ
Πως η κυβέρνηση Καραμανλή οδήγησε με μαθηματική ακρίβεια στο Καστελόριζο.-Οι δηλώσεις Γιούνκερ που επιβεβαιώνουν τον Γ.Παπανδρέου!
Αναλυτικά η απόφαση της ΚΠΕ του Κινήματος Αλλαγής για τις εσωκομματικές εκλογές- Πως κυρώνονται οι υποψήφιοι – Πως ψηφίζουν τα μέλη