Πρόωρες εκλογές; Άλλα 3 εκατομμύρια ευρώ από την κυβέρνηση στα ΜΜΕ -Αυτή τη φορά για την ψήφο των αποδήμων!

Γράφει ο Νίκος Μποζιονέλος στο “Dailymedia”
Τεστ για κορωνοϊό λόγω Πέτσα έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης | ΣΚΑΪ

Αρχικά μοίρασε, την άνοιξη, 20 εκατ. ευρώ σε όλα (σχεδόν…) τα ελληνικά ΜΜΕ για την προστασία των πολιτών και τα περιοριστικά μέτρα εν μέσω της πανδημίας και του (πρώτου) lockdown: Σπύρος Παπαδόπουλος, πολύ σχολαστικά κλπ.

Κατόπιν ενέκρινε, προ μερικών εβδομάδων, πακέτο 3,5 εκατ. ευρώ προβολής επίσης εν μέσω lockdown, του δεύτερου αυτή τη φορά, μόνο για τα ελληνικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας.

Η κυβέρνηση βγάζει όμως κι άλλα 3 εκατ. ευρώ για καμπάνια! Αυτή τη φορά όμως για την ψήφο των αποδήμων Ελλήνων. Μια απόφαση που γεννά πολλά ερωτήματα και εμμέσως ίσως επιβεβαιώνει τα σενάρια πρόωρων εκλογών – πιθανώς το προσεχές καλοκαίρι.

Η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης λοιπόν, σύμφωνα με έγγραφο που αναρτήθηκε στη Διαύγεια με την υπογραφή του υφυπουργού στον πρωθυπουργό, Στέλιου Πέτσα, ενέκρινε επικοινωνιακό πρόγραμμα προβολής του υπουργείου Εσωτερικών ύψους 3 εκατ. ευρώ μέχρι τέλος του έτους με αντικείμενο «την ενημέρωση των Ελλήνων πολιτών εντός και εκτός συνόρων για τις δυνατότητες άσκησης του εκλογικού του δικαιώματος στον τόπο κατοικίας τους».

Η καμπάνια αφορά εκλογείς που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας, ήτοι προβολή ξανά σε ΜΜΕ, εξωτερικού αυτή τη φορά – και όχι μόνο.

Για την καμπάνια ενημέρωσης των εντός συνόρων Ελλήνων προβλέπεται κονδύλι ύψους 300.000 ευρώ ενώ τα υπόλοιπα 2,7 εκατ. ευρώ θα αξιοποιηθούν για την καμπάνια ενημέρωσης των αποδήμων Ελλήνων σχετικά με την δυνατότητα τους να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα στο τόπο κατοικίας τους.

Βέβαια, εντύπωση προκαλεί η χρονική συγκυρία που το υπουργείο Εσωτερικών και η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης αποφασίζουν να «τρέξουν» ένα τέτοιο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής…

ΠΗΓΗ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ