Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Xαρά Κεφαλίδου: ” Τα 2 χρόνια διακυβέρνησης Μητσοτάκη αποδεικνύουν ότι απουσιάζει ο εθνικός εκπαιδευτικός σχεδιασμός από τη χώρα.”

Published

on

 

Aνακοίνωση Χαράς Κεφαλίδου, Υπεύθυνης Κοινοβουλευτικού Τομέα Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής,

 

Επίκαιρη Επερώτηση κατέθεσε το Κίνημα Αλλαγής προς την Υπουργό Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως.

Δυο περίπου χρόνια από την ανάληψη της κυβέρνησης από την Ν.Δ. αποδεικνύεται ότι απουσιάζει ο εθνικός εκπαιδευτικός σχεδιασμός από τη χώρα.

Η πανδημία δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία, αφού το Κράτος, η Βουλή, η Εκπαίδευσηοφείλουν να λειτουργούν προς εξυπηρέτηση των Ελλήνων πολιτών και της νέας γενιάς.

Το διάστημα αυτό και πριν την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2021-22, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αξιολογήθηκε για τα έργα και τις ημέρες της και κρίνεται μετεξεταστέα.

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. συνεχίζει την ιδεοληπτική και αποσπασματική πολιτική της προηγούμενης κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, παρά τη διαφορετική πολιτική και ιδεολογική τους αφετηρία.

Advertisement

Είναι εμφανές ότι συντηρεί όλο το αναχρονιστικό λαϊκίστικο νομοθετικό πλαίσιο της προηγούμενης κυβέρνησης, παρά το γεγονός ότι το είχε καταψηφίσει και το είχε καταγγείλει όταν ήταν αξιωματική αντιπολίτευση.

Εκτός από κάποιες επείγουσες θεραπευτικές πολιτικές («πράσινες» σχολές ελεύθερης πρόσβασης στα ΑΕΙ),κάποιες ρουσφετολογικές κομματικέςτακτοποιήσεις (κολέγια, επαγγελματικά δικαιώματα) και ιδεοληπτικές πολιτικές (πανεπιστημιακή αστυνομία, επαγγελματική κατάρτιση),έχει εφαρμόσει τον πυρήνα της εκπαιδευτικής πολιτικής των Μπαλτά-Φίλη-Γαβρόγλου, αφού έχει κρατήσει το ίδιο νομοθετικό πλαίσιο στους διορισμούς,στην επιλογή στελεχών, τον προσανατολισμό, το περιεχόμενο της παρεχόμενης εκπαίδευσης κλπ.

Παράλληλα εφαρμόζει στυγνή μικρο-κομματική πολιτική για τον έλεγχο της Διοίκησης της Εκπαίδευσης.

Η κυβέρνηση δεν έχει κανένα σχέδιο για να αμβλύνει ουσιαστικά τις επιπτώσεις της πανδημίας, αλλά και να σχεδιάσει την επόμενη μέρα στην Παιδεία ενισχύοντας το δημόσιο σχολείο, τα κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης και τα πανεπιστήμια συνδέοντας τα με το αναπτυξιακό μοντέλο της χώρας, τις ανάγκες της οικονομίας και της κοινωνίας του αύριο.

Οι νέοι άνθρωποι, το μέλλον της χώρας, είναι αυτή τη στιγμή και θα παραμείνουν έρμαια μιας εθνικής εκπαιδευτικής πολιτικής ούτε καν με σχέδιο μελέτης ούτε καν υπό κατασκευή.