Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Άνοιγμα Σχολείων: “Δεν βγαίνουν” τα μαθηματικά της Κεραμέως…

Published

on

Του Γαβρή Άγγελου.

Δεν χωρά καμία αμφιβολία πλέον, πως η κυβέρνηση Μητσοτάκη και τα στελέχη που την απαρτίζουν, δεν έχουν ιδέα για το πως να αντιμετωπίσουν την κρίση.

(Υπάρχει πάντα “ανοιχτό” το ενδεχόμενο μάλιστα, να περιμένουν “διορθωτικές κινήσεις” από το Κίνημα Αλλαγής για να τις παραφράσουν και να τις “υιοθετήσουν”)

Ήταν “καταιγιστική” η ημιμάθεια της Κας Κεραμέως χθες. Όπως και οι εξελίξεις στον χώρο της Παιδείας. Είναι αρκετοί οι γονείς και οι καθηγητές που όχι μόνο δεν συμφωνούν με τις εξαγγελίες και το άνοιγμα των σχολείων με αυτό τον τρόπο και αναμένονται αντιδράσεις από τα σωματεία και μεμονομένα -για αυτό μην “δένετε” την ημερομηνία ή ακόμα και όλα τα μέτρα που ακούσατε γιατί είπαμε, “βλέπουν και κάνουν” οι της κυβερνήσεως. Αρκετοί είναι και οι μαθητές που δηλώνουν πως “Δεν καταλαβαίνουν” την λογική του Μ.Ο των μαθητών στην τάξη στην Ελληνική Επικράτεια.

Χαρακτηριστική η περίπτωση του μαθητή Παναγιώτη Τ. ο οποίος ζει με την οικογένειά του και  τα αδέρφια του στην Κάλυμνο. 

“Είμαστε περίπου 9 μαθητές στην τάξη, λέω περίπου γιατί αρκετές φορές μέσα στην χρονιά, συμβαίνει κάποιοι να φεύγουν – οπότε μπορεί και να μείνουμε 7 ή και κάποιοι να έρθουν – και να μεγαλώσει ο αριθμός των συμμαθητών μας. Τα ξαδέρφια μου ζουν στην Αθήνα και μένουν στο Μαρουσι, είναι 28 παιδιά στην τάξη, όσο όλη η 1η Γυμνασίου σε εμάς(!) και μου κάνει μεγάλη εντύπωση πως μπορούν και κάνουν μάθημα έτσι. Είναι συνηθισμένο φυσικά για τις πόλεις, σε εμάς και σε διάφορες άλλες και πολλές περιοχές, δεν είναι έτσι, ανησυχώ για τα ξαδέρφια μου, μάσκα – θα το δείτε – δεν θα φοράνε όλοι, και αν φοράνε, δεν θα το κάνουν σωστά. Εξ’άλλου, ποιό το νόημα να φοράς στην τάξη όταν είστε 28 άτομα και να μην φοράς στο διάλειμμα που θα είστε ..300;” 

Αυτό ακριβώς είναι και το ζητούμενο εδώ. Στην κυβέρνηση μιλάνε για μέτρα πρόληψης, Μ.Ο μαθητών, δημόσια έξοδα ημερισίως και διάφορα άλλα που ειλικρινά, επαφή με την πραγματικότητα έχουν μόνο στις σελίδες και στα “διαγνωστικά” τεστ του Υπουργείου Παιδείας.

Τι χρειάζεται να γίνει;

  • Μοριακά τεστ στην έναρξη της σχολικής χρονιάς τόσο σε μαθητές όσο και σε καθηγητές
  • Τμήματα με βάση την τήρηση των αποστάσεων (1.5 μέτρο) και με συχνή απολύμανση του χώρου
  • Μάξιμουμ αριθμός μαθητών/ τάξη τα 15 άτομα – όπου είναι λιγότερα, μένουν ως έχει
  • Μαθήματα “εξ αποστάσεως” όταν υπάρχει κρούσμα.
  • Ξεκάθαρο πλάνο εργασίας για τους καθηγητές  και τους μαθητές
  • Σειρά εκπαιδευτικών ημερίδων για τον τρόπο που πρέπει να τηρηθούν τα μέτρα και γιατί.
  • Δημόσια διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς.

Θέσεις που με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο, έχουν εκφραστεί τόσο από τα συνδικάτα όσο και από την αντιπολίτευση. Η κυβέρνηση όμως, “κωφεύει” αλαζονικά, θέτοντας ακόμα μια φορά, ολόκληρη την κοινωνία σε κίνδυνο.

KANE “ΚΛΙΚ” ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ ΣΤΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ “THESOCIALIST.GR”

Αυτά είπε η Υπουργός Κα Κεραμέως:

“Η επιτροπή υπηρξε αυστηρή στο να περιορίσουμε τη διασπορά και προέβλεψε υποχρεωτική χρήση μασκας και 14 άλλα μετρα”, είπε, ενώ αναφέρθηκε και στο γιατί δεν έγινε δεκτή η πρόταση να οδηγηθούμε σε βάρδιες πρωί-απόγευμα:

“Βλεπω συχνά να αναφέρεται γιατί όχι πρωίνη και απογευματινή βαρδια. Το αξιολογήσαμε και αυτό, αλλά αφενός έχουμε  17 μαθητες ανα τάξη κατά μέσο όρο και επίσης τι θα γινόταν με τους γονείς που θα έπρεπε να κρατάνε τα παιδιά εναλλάξ; Τρίτον δε θα επαρκουσε το εκπαιδευτικό προσωπικό, και βεβαίως το κόστος θα ξεπερνούσε τα 10 εκατομμυρια ευρώ ημερησίως!”, είπε.

Advertisement