Connect with us

ΓΝΩΜΕΣ

“Ας μην γίνουμε σαν τους μεγαλύτερους “

Published

on

Ποιος θα περίμενε ότι θα ήταν λόγος πολιτικής σύγκρουσης, στην χώρα τον 21ο αιώνα θα ήταν η σχέση μεταξύ του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη και της Μαρίας Σάκκαρη. 

Βέβαια ο λόγος κριτικής στο ζευγάρι δεν είναι άλλος από τις λάθος επιλογές της ΕΡΤ ως προς την εμφάνιση κάποιων αθλητών και για την μη εμφάνιση κάποιων άλλων.

Μια χυδαία κριτική στην οποία, δυστυχώς, συμμετέχουν και άτομα νεαρά σε ηλικία. 

Βέβαια από όσα άτομα ασκούν αυτή την κριτική παρατηρούνται τα εξής περίεργα:

1ον Άτομα που ισχυρίζονται ότι βρίσκονται στο προοδευτικό χώρο, τελικά ασκούν κριτική στην Σάκκαρη μέσω ΕΡΤ, αναδεικνύοντας περισσότερο την σχέση της με τον γιό του πρωθυπουργού, ενώ ένα από τα στοιχεία της προόδου στον 21ο αιώνα είναι πως δε πρέπει να πιστεύει/ ισχυρίζεται  κανείς πως η επιτυχία κάποιας  είναι βάση της σχέσης της με κάποιον.

2ον Από το να ρίξουν τις ευθύνες στην ΕΡΤ για την μη μετάδοση των προσπαθειών, όπως του Πετρούνια, ρίχνουν τις ευθηνές σε μια αθλήτρια η οποία δεν ελέγχει το τι θα παιχτεί και τι όχι στην ΕΡΤ.

3ον Άτομα νεαρά στην ηλικία, από το να πολεμήσουν τον σεξισμό, τελικά τον υπερασπίζονται χρησιμοποιώντας τον κομματικό/ ιδεολογικό τους αντίπαλο ως ‘’δικαιολογία’’.

Advertisement

Εδώ όμως δεν χρειάζεται μόνο η καταδίκη της σεξιστικής έκφρασης προς της Μαρία Σάκαρη και στο ζευγάρι αλλά επίσης  πρέπει να βρεθούν τρόποι αποτροπής αυτής της λογικής με τους εξής τρόπους :

1ον Με τη δημιουργία εκπαιδευτικών προγραμμάτων τα οποία θα αποτρέπουν την εμφύτευση σεξιστικών απόψεων στους νέους.

2ον Δημόσια αλλά και δικαστική καταδίκη όσων έχουν δημόσιο λόγο και των χρησιμοποιούν για να διασπείρουν τον σεξισμό.

Ρόλος της Γενιάς του Ευρώ θα πρέπει να είναι το να διορθώνει τα λάθη τους παρελθόντος και όχι να τα επαναλαμβάνει.

Ρόλος της γενιάς μας είναι να γίνουμε καλύτεροι από τους μεγαλύτερους και όχι σαν αυτούς.

Για να γίνει όμως αυτό πρέπει να αλλάξουν πολλά

 

Advertisement

Άγγελος Τζίτζιρας  Μέλος της Γραμματείας του Τομέα Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής και Φοιτητής