Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

“Για ποιο πρωτοπόρο εγχείρημα μιλάτε κ. Μητσοτάκη;”. Του Νίκου Τούλια.

Published

on

Για ποιο πρωτοπόρο εγχείρημα μιλάτε κ. Μητσοτάκη;

Του Νίκου Τσούλια

Γραμματέα του Τομέα Παιδείας
του Κινήματος Αλλαγής

Ως πρωτοπόρο χαρακτήρισε το εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ο κ. Μητσοτάκης.
Αλλά από ποιον έγινε πρωτοπόρο το εν λόγω εγχείρημα, από ποιους υπηρετήθηκε και από ποιους ενεργοποιήθηκε; Προφανώς και το ξέρει, αλλά φρόντισε να το αποσιωπήσει και να «δείξει» μόνο τη δημόσια τηλεόραση και την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας!
Πρέπει να ξέρει ότι όλο το Ψηφιακό πεδίο που χρησιμοποιήθηκε είναι έργο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. από το 2011. Πρέπει να ξέρει ότι οι εκπαιδευτικοί μόνοι τους χωρίς καμιά ουσιαστική στήριξη από το ΥΠΑΙΘ εφάρμοσαν με επιτυχία το όλο έργο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Είναι οι ίδιοι εκπαιδευτικοί που τώρα βλέπουν το πιο αντιεκπαιδευτικό και αντιπαιδαγωγικό εγχείρημα της μεταπολιτευτικής ιστορίας της εκπαίδευσης (την κάμερα στην αίθουσα και το μάθημα – reality) να «επιχειρεί» την εξαχρείωση της διδασκαλίας, της παιδαγωγικής, του σχολείου.
Πρέπει ακόμα να ξέρει ότι η κυβέρνησή του και οι Υπουργοί του επί της Παιδείας δεν πρόσθεσαν τίποτα το καινούργιο – απλώς ενεργοποίησαν την υπάρχουσα από πριν τεχνολογική δυνατότητα.
Πρέπει να ξέρει ότι στο Νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ δεν υπάρχει καμιά αναφορά για την περαιτέρω ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση.
Θα πρέπει να έμαθε ότι οι αρμόδιοι Υπουργοί του υποσχέθηκαν τεχνολογική στήριξη σε σχολεία, μαθητές και εκπαιδευτικούς και όλη η φασαρία ήταν το τίποτα…
Ίσως δεν ξέρει – και δεν θα θέλει να μάθει – ότι ένα πολύ σημαντικό μέρος των μαθητών δεν είχε καμιά επαφή με την εξ αποστάσεως διδασκαλία, για αντικειμενικούς λόγους αλλά και εξ αιτίας οικονομικών δυσχερειών. Γι’ αυτούς τους μαθητές εκ μέρους της Ν.Δ. υπάρχει μόνο η απόλυτη σιωπή. Φυσικά, η αναφορά του για «ίσες ευκαιρίες στα παιδιά και στους νέους» μόνο ως ειρωνεία μπορεί να θεωρηθεί.
Θα πρέπει να έμαθε ότι η μόνη αγωνία της κ. Κεραμέως είναι η εισαγωγή κάμερας στη σχολική αίθουσα. Είναι τόσο πρωτοποριακή η ιδέα της, που την απορρίπτει σύμπασα η εκπαιδευτική κοινότητα και όλοι οι εκπαιδευτικοί, αλλά η Υπουργός πιστεύει ότι δίνει «μάθημα καινοτομίας» στην υπόλοιπη Ευρώπη και πέραν αυτής…
κ. Πρωθυπουργέ, η πρώτη μεγάλη πολιτική ήττα σας στην εκπαίδευση σε ένα τόσο κρίσιμο μέτρο, για μάθημα – reality, έχει προσδιορίσει ουσιαστικά και την ατελέσφορη συνέχεια της εκπαιδευτικής πολιτικής σας.
κ. Πρωθυπουργέ, από ό,τι έχει ήδη διαφανεί, ο λαϊκισμός δεν είναι προνόμιο μόνο του ΣΥΡΙΖΑ., είναι και δικό σας. Και όχι μόνο αυτό. Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν έχετε κανένα σχέδιο για τη βελτίωση της εκπαίδευσης.
Το Νομοσχέδιό σας είναι αποκαλυπτικό μίγμα συντηρητισμού, αναχρονισμού και διοικητισμού, σε πλήρη αναντιστοιχία με την ανάγκες, τα προβλήματα, τις προτεραιότητες της εκπαίδευσης. Είναι ένα Νομοσχέδιο από το παρελθόν…
Φυσικά, κάτι τέτοιο είναι σύνηθες και αναμενόμενο στην εκπαίδευση. Έχει ποτέ η Ν.Δ. παρουσιάσει μεταρρυθμιστικό εκπαιδευτικό κυβερνητικό έργο – πέραν της γλωσσικής μεταρρύθμισης του 1976;