Διεθνής Influencier ο Μητσοτάκης: “Σάλος” με τα likes από “χρήστες” από … όλον τον κόσμο στο προφίλ του Πρωθυπουργού!

Μια κυβέρνηση σε πανικό, μια κυβέρνηση-τσίρκο κυριολεκτικά, αφού στο “πάνθεον” των παγκόσμιων Influenciers, μπορεί από χθες, ο Πρωθυπουργός της χώρας, Κυριάκος Μητσοτάκης, να συμπεριλαμβάνει τον εαυτό του.

Να είναι καλά ο Ali από την Παπούα-Νέα Γουινέα, ο Αφταχαρατ από το Τιμπουκτού και ο ραντανπλαν από την Καμτσάτκα! Ναι, ένα μαζικό “ντου” από χρήστες (αγορασμένα Like) στην προσωπική σελίδα του Πρωθυπουργού, μετά το μέγα “φιάσκο” στο διάγγελμά του το βράδυ των επεισοδίων στη Νέα Σμύρνη. 

Παγκόσμια πρώτος, από το τέλος, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε αρνητικές αντιδράσεις και σχόλια χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κάνει ό,τι μπορεί να “μαζέψει” τα ασυμμάζευτα! Να δούμε στις εκλογές πως θα μπορέσει να “αγοράσει” ψήφους – η μάλλον έχει προνοήσει ήδη, “ψαρεύοντας” στην Ομογένεια και 800.000 νέους ψήφους “κολαριστούς” μετά και την αποδέσμευση κονδυλίων ύψους 6 εκατομμυρίων ευρώ για “καμπάνια” ενημέρωσης για την ψήφο των αποδήμων! 

Ένα από τα παραπολιτικά ζητήματα που κατά τον συστημικό Τύπο απασχολεί το τελευταίο διάστημα τον Κυριάκο Μητσοτάκη είναι το επικοινωνιακό του επιτελείο, και ειδικότερα, οι «συντονισμένες επιθέσεις» δεκάδων χιλιάδων οργισμένων reactions στον λογαριασμό του πρωθυπουργού στο Facebook, με αφορμή το διχαστικό τηλεοπτικό μήνυμα της περασμένης Τρίτης. Ωστόσο, διατρέχοντας τα θετικά reactions στην ανάρτηση του πρωθυπουργού διαπιστώνει κανείς πως κρύβεται μία πολύ πιο εντυπωσιακή και πρωτοφανής εικόνα.

«Αυτό που γίνεται τις τελευταίες ημέρες στα social media του πρωθυπουργού δεν έχει προηγούμενο. Μιλάμε για οργανωμένο σχέδιο “επίθεσης”. Ενώ μέχρι πρόσφατα κάθε ανάρτηση του Μητσοτάκη έφτανε περίπου τις 4.000-5.000 αντιδράσεις, εκ των οποίων οι περισσότερες θετικές, τις τελευταίες δέκα ημέρες οι αναρτήσεις ξεπερνούν τις 30.000 αντιδράσεις με τις πιο πολλές να είναι αρνητικές. Για να καταλάβετε τα μεγέθη της διαδικτυακής στοχοποίησης θα σας πω ότι υπήρχε ανάρτηση με 80.000 αντιδράσεις, εκ των οποίων 60.000 ήταν dislike! H οργανωμένη επίθεση έχει οδηγήσει το επιτελείο του να διακόψει προσώρας τις αναρτήσεις, καθώς οι λογαριασμοί του πρωθυπουργού δεν κινήθηκαν για δύο μέρες».

Τα παραπάνω αποτελούν μέρος ενυπόγραφου άρθρου στην εφημερίδα Καθημερινή. Είναι γεγονός πως εάν κάποιος επιχειρήσει να περιηγηθεί στο προφίλ του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Facebook θα έρθει αντιμέτωπος με την εικόνα που περιγράφεται παραπάνω, ενώ χάρη στα αντανακλαστικά του επικοινωνιακού επιτελείου του πρωθυπουργού, στο κανάλι «ο Πρωθυπουργός» στο Youtube έχουν ήδη κλείσει τα σχόλια και την δυνατότητα για like/dislike στα βίντεο του Κυριάκου Μητσοτάκη.

 

Με πληροφορίες από “Τhe Press Project”

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ