Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Απ. Πάνας: Διαφημιστική καμπάνια προσφορών που ήδη ισχύουν η πρεμιέρα του «καλαθιού του νοικοκυριού»

Published

on


Δήλωση Απόστολου Πάνα, Υπεύθυνου Κοινοβουλευτικού Τομέα Ανάπτυξης ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, για το καλάθι του νοικυριού

Η πρεμιέρα του μέτρου του «καλαθιού του νοικοκυριού», παρά την επικοινωνιακή φιέστα της κυβέρνησης, φάνηκε να περιορίζεται σε μία διαφημιστική καμπάνια των προσφορών των σουπερ-μάρκετ, που ήδη ισχύουν.

Ως αντιπολίτευση δώσαμε κοινοβουλευτικά την ευκαιρία στο εν λόγω μέτρο, αφού με μια ουσιαστική και εντατική διαδικασία ελέγχων από το υπουργείο Ανάπτυξης θα μπορούσε να συμβάλλει στη μερική, έστω, αποσυμπίεση των τιμών για τον καταναλωτή.

Οι έλεγχοι πρέπει να εντατικοποιηθούν ενώ πρόστιμα για αισχροκέρδεια στην αγορά τροφίμων δεν επιβάλλονται, τη στιγμή που ο πληθωρισμός στα τρόφιμα αυξήθηκε και η επιβάρυνση στο μέσο καλάθι θα υπερβεί το 15% μέχρι το τέλος της χρονιάς. Σύμφωνα, δε, με έρευνα του ΙΝΕ ΓΣΕΕ από τον Αύγουστο έως και τον Σεπτέμβριο του 2022 η αγοραστική δύναμη του κατώτατου μισθού έχει μειωθεί κατά 20%.

Θα παρακολουθούμε τις επιπτώσεις του μέτρου στο λιανικό εμπόριο και στην πορεία των τιμών των υπόλοιπων προϊόντων, με το βλέμμα στραμμένο στον καταναλωτή, ο οποίος θα είναι και ο τελικός κριτής για την επιτυχία ή μη του μέτρου.

Επιμένουμε στην αναγκαιότητα και στην ορθότητα των προτάσεων μας για:

Μείωση του ΦΠΑ στα βασικά προϊόντα,
Επιβολή πλαφόν στην λιανική τιμή της ενέργειας
Αύξηση των ελέγχων στην αγορά
Ενίσχυση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και των ελεγκτικών μηχανισμών Ανάπτυξης και υποστήριξη των καταναλωτικών οργανώσεων.

Advertisement
Advertisement