ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ξεκίνησαν τα δρομολόγια της Hellenic Train ένα μήνα μετά το δυστύχημα στα Τέμπη
Στις ράγες μπήκαν και πάλι σήμερα, έναν μήνα μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, οι αμαξοστοιχίες της Hellenic Train με προορισμό την Καλαμπάκα και την Θεσσαλονίκη.
Στο πρώτο πρωινό δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας 882, που αναχώρησε από το σταθμό Λαρίσης στις 08:28 για την Καλαμπάκα, ανάμεσα στους επιβάτες ήταν και ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης και στελέχη της Hellenic train θέλοντας να δώσουν το μήνυμα ότι οι μετακινήσεις είναι ασφαλείς.
Ο υπουργός Επικρατείας ταξίδεψε μέχρι την Οινόη, λόγω του ότι θα πρέπει να επιστρέψει στην Αθήνα για να ταξιδεύσει στη Γαλλία, όπου με πρωτοβουλία και του πρωθυπουργού, θα έχει συνεργασία με τους γαλλικούς σιδηροδρόμους και το γαλλικό Υπουργείο Μεταφορών. Εμφανώς συγκινημένος, με δάκρυα στα μάτια, ήταν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης ξεκινώντας η αμαξοστοιχία το δρομολόγιο για Καλαμπάκα.
Ο Παναγιώτης Τερεζάκης και τα στελέχη της Hellenic train αποβιβάστηκαν στο Λιανοκλάδι, όπου και θα περιμένουν την αμαξοστοιχία IC για να συνεχίσουν το ταξίδι μέχρι και τη Θεσσαλονίκη. Η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία προς Καλαμπάκα μεταφέρει 200 επιβάτες. Το δεύτερο δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας IC52 Αθήνα – Θεσσαλονίκη ξεκίνησε στις 10:28, ενώ από Θεσσαλονίκη η αμαξοστοιχία IC55 αναχώρησε 10:08. Έχουν κοπεί 85 εισιτήρια και υπολογίζεται πως θα κάνει περίπου 5,5 ώρες (από 4), λόγω της μειωμένης ταχύτητας.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό αρχικά στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα θα εκτελείται ένα ζεύγος δρομολογίων, ενώ από τις 7 Απριλίου θα εκτελούνται 2 ζεύγη δρομολογίων και 3 ζεύγη δρομολογίων από τις 11 Απριλίου. Σημειώνεται πως από Καλαμπάκα με προορισμό την Αθήνα η αμαξοστοιχία 887 αναμένεται να αναχωρήσει 16:45. Υπενθυμίζεται πως τα μέτρα ασφαλείας είναι αυξημένα, μέχρι την πλήρη επαναλειτουργία του δικτύου με όλα τα απαιτούμενα πρωτόκολλα. Μειωμένα δρομολόγια, χαμηλές ταχύτητες/ μεγαλύτερη διάρκεια διαδρομής, δυο σταθμάρχες ανά σταθμό, δύο μηχανοδηγοί και ένας συνοδός και παρουσία ενός μόνο τρένου στα τούνελ.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ – ΜΠΕ