ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μ.Αμπού-Χάντμπα για Κυβέρνηση Μητσοτάκη: Πολιτικά έκθετη, ηθικά έκπτωτη, θεσμικά έωλη.
Τις τελευταίες ημέρες ζούμε στην χώρα μια πρωτοφανή εκτροπή του Συντάγματος, έκπτωση της πολιτικής ηθικής και της ομολογίας δυνατότητας παρεμβάσεως στην ίδια της Δικαιοσύνη (δια στόματος μάλιστα του ίδιου του Πρωθυπουργού).
ΤΟ ΧΡΟΝΟΓΡΦΗΜΑ ΜΙΑΣ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ:
– Τον Ιούλιο του 2019 θέτει ο Πρωθυπουργός της ΕΥΠ υπό την διοικητική του εποπτεία.
– Τον Αύγουστο του 2019 προχωρά σε φωτογραφική τροπολογία, σύμφωνα με την οποία ο Διοικητής της ΕΥΠ δεν χρειάζεται να κατέχει τα τυπικά προσόντα που όριζε ως τότε ο Νόμος, αναθέτοντας με τον τρόπο αυτό τα κλειδιά της Εθνικής Ασφάλειας της χώρας στον κ. Κοντολέοντα, προσωπική του επιλογή.
– Παραδίδει άμεσα έλεγχο της ΕΥΠ στον ανιψιό του και Γ.Γ. του Γρηγόρη Δημητριάδη.
– Τοποθετεί ως εισαγγελέα της ΕΥΠ την κ. Βλάχου, όπου μάλιστα επέμεινε στην τοποθέτησή της παρά τις αντιδράσεις από την ηγεσία του Αρείου Πάγου και την οριακή πλειοψηφία (6-5) με την οποία ψηφίσθηκε από το αρμόδιο Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο Πολιτικής και Ποινικής Δικαιοσύνης (με μειοψηφήσαντες, μάλιστα, τόσο τον Πρόεδρο όσο και τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου).
– Τέλος το 2021 καταργήθηκε ρητά και σε κάθε περίπτωση η αρμοδιότητα της ΑΔΑΕ να γνωστοποιεί την λήψη του μέτρου της άρσης, μετά την λήξη αυτής, ακόμη και αν δεν διακυβεύεται πλέον ο σκοπός για τον οποίο διατάχθηκε (άρθρο 3 του ν.2225/1994) και μάλιστα και για σχετικές άρσεις του απορρήτου που έχουν γίνει στο παρελθόν.
Ουσιαστικά από το 2019 η ΕΥΠ λειτουργεί υπό τον πλήρη έλεγχο του Πρωθυπουργικού Γραφείου και μπορεί πρακτικά ο εκάστοτε διοικητής της ΕΥΠ να παρακολουθήσει οποιονδήποτε, – με εντολή του Πρωθυπουργού – από πολιτικούς του αντιπάλους και δημοσιογράφους μέχρι την Πρόεδρο της Δημοκρατίας ή του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Μάθαμε λοιπόν ότι η παρακολούθηση, εφεξής «νόμιμη επισύνδεση», γίνεται με έναν υπεραπλουστευμένο τρόπο. Τι χρειάζεται; Απλά ο Διοικητής της ΕΥΠ να προσκομίσει ονόματα και τηλέφωνα (ή μόνο τηλέφωνο) στην Εισαγγελέα της ΕΥΠ, να επικαλεστεί γενικά και αόριστα λόγους εθνικής ασφάλειας και να δοθεί εντολή για να ξεκινήσει η παρακολούθηση, αρχικά για 3 μήνες. Έτσι λοιπόν, τόσο απλά ξεκινά η «νόμιμη επισύνδεση». – Ελέγχει η Εισαγγελέας της ΕΥΠ το πόσο σημαντική είναι η πληροφορία; ΟΧΙ. Δεν υφίσταται καμία δυνατότητα δικαστικού ελέγχου.
Ελέγχει η Εισαγγελέας της ΕΥΠ αν ο υποψήφιος παρακολουθούμενος έχει πράγματι κάποιο λόγο να παρακολουθηθεί μιας και είναι επικίνδυνος για την εθνική ασφάλεια; ΟΧΙ. Συνεπώς με ένα «Παρακαλώ δώστε άδεια να ξεκινήσει νόμιμη επισύνδεση για τον τάδε πολιτικό, για λόγους εθνικής ασφάλειας», καθαρίσαμε!
Συνοπτικά για να καταλάβουμε: Αν ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ, δεν ήταν Ευρωβουλευτής και δεν ενημερωνόταν από την υπηρεσία ηλεκτρονικής ασφάλειας (CERT) του Eυρωκοινοβουλίου πως έγινε προσπάθεια παρακολούθησης του κινητού του τηλεφώνου μέσω του λογισμικού Predator, ώστε να τον οδηγήσει στην υποβολή μηνυτήριας αναφοράς στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, δεν θα μάθαινε ΠΟΤΕ πως η ΕΥΠ τον παρακολουθούσε για 3 ολόκληρους μήνες! Ουσιαστικά ενημερώθηκε «αναγκαστικά» από τη ΑΔΑΕ για την παρακολούθησή του. Αν λοιπόν δεν ήταν Ευρωβουλευτής (ή αν είχε παραιτηθεί όπως πολλοί του ζητούσαν μετ’ επιτάσεως) σήμερα δεν θα γνωρίζαμε απολύτως τίποτα για αυτή την σκοτεινή υπόθεση που αποτελεί βόμβα στα θεμέλια της δημοκρατίας μας και κάποιοι θα συνέχιζαν τις δήθεν νόμιμες επισυνδέσεις.
Δεν θα ήθελα να μπω σε ένα παιχνίδι ερμηνείας του Συντάγματος, άλλωστε ο πλέον κατάλληλος Συνταγματολόγος Ευάγγελος Βενιζέλος περιέγραψε ιδανικά για ποιόν λόγο η όλη διαδικασία προσκρούει στο Σύνταγμα. Ερωτώ όμως το εξής:
Ο Έλληνας Πρωθυπουργός στην δήλωσή του αναφέρει : «αυτό που έγινε μπορεί να ήταν σύμφωνο με το γράμμα του νόμου, ήταν όμως λάθος. Δεν το γνώριζα και, προφανώς, δεν θα το επέτρεπα ποτέ!». ΟΧΙ κ. Πρωθυπουργέ. Αυτό που έγινε στον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ -ΚΙΜΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ Νίκο Ανδρουλάκη, δεν ήταν νόμιμο, αλλά νομιμοφανές. Πρόκειται για καταστρατήγηση του Συντάγματος και παραβίαση της ΕΣΔΑ με αστείες νομιμοφανείς διαδικασίες που επιτρέπουν την αυθαίρετη παρακολούθηση των πάντων, αδιακρίτως από τον πρωθυπουργό. Με την συνοδεία ενός αορίστου, μη τεκμηριωμένου «λόγου εθνικής ασφάλειας». Αυτό όμως που προκαλεί εντύπωση είναι η ομολογία του κ. Μητσοτάκη, πως αν και νόμιμη η παρακολούθηση (κατά τον ίδιον), αν το γνώριζε (ο καθένας μπορεί να το πιστέψει αυτό), δεν θα το επέτρεπε! Δηλαδή ομολογεί πως ως Πρωθυπουργός μπορεί να μην επιτρέψει μια νόμιμη παρακολούθηση; Με ποιο δικαίωμα; Το έχει κάνει στο παρελθόν; Αν ναι για ποιο πρόσωπο; Του δίνεται αυτή η δυνατότητα από το Νόμο ή το Σύνταγμα; Ρητορικά ερωτήματα.
Συνεπώς έχουμε μια μη νόμιμη, νομιμοφανή, παράνομη και αντισυνταγματική παρακολούθηση του τηλεφώνου του Ευρωβουλευτή και αρχηγού του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ Νίκου Ανδρουλάκη. Τελεία και παύλα. Πάμε παρακάτω.
Ποια θα ήταν η αντίδραση του Κυριάκου Μητσοτάκη αν όλα αυτά τα είχε κάνει το ΠΑΣΟΚ και ο Νίκος Ανδρουλάκης ήταν Πρωθυπουργός; Τι θα συνέβαινε στην χώρα, μπορεί κάποιος να φανταστεί;
Ουσιαστικά επί τρία χρόνια η ΕΥΠ παρακολουθεί όποιον θέλει με το πρόσχημα του «λόγου εθνικής ασφάλειας», μη δίνοντας αναφορά σε κανέναν. Ήρθε όμως ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ να ξεσκεπάσει μια τριετία αδιαφάνειας και ανεπάρκειας. Φυσικά και πολλές φορές υπάρχουν «λόγοι εθνικής ασφάλειας» και αυτός είναι ο ρόλος της ΕΥΠ, να παρακολουθεί, να προλαμβάνει και να αποτελεί τείχος προστασίας για τυχόν απειλή της εθνικής ασφάλειας της χώρας. Όμως στην περίπτωση του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ, οι λόγοι αυτοί είναι προσχηματικοί για να μπορεί η ΕΥΠ και οι ενδιαφερόμενοι ωτακουστές να παρακολουθούν τον Νίκο Ανδρουλάκη. Είναι μια βολική δικαιολογία που κουρελιάζει την αξιοπρέπεια του πολιτικού συστήματος και εξευτελίζει τους θεσμούς και το Σύνταγμα. Άραγε, όπως ορθώς διερωτάται ο ίδιος ο Νίκος Ανδρουλάκης, γιατί δεν ήταν τα προηγούμενα 7 χρόνια ως Ευρωβουλευτής «εθνικός κίνδυνος» και ξεκινά να είναι ταυτόχρονα με την υποψηφιότητα του για την αρχηγία του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ και ξαφνικά παύει να υφίσταται εθνικός κίνδυνος λίγες μέρες μετά την εκλογή του στην Προεδρία του Κινήματος;
Κανείς δεν πρέπει να ξεχνά πως μέσω Κυβερνητικών non papers, εκτέθηκε ανεπανόρθωτα η χώρα μας αναγκάζοντας την Πρεσβεία της Αρμενίας και τον Πρέσβη της Ουκρανίας στην Ελλάδα να δηλώσουν ότι ουδέποτε αιτήθηκαν την παρακολούθηση του Νίκου Ανδρουλάκη και πηγαίνοντας το ακόμα παραπέρα κάποιοι δεν δίστασαν να διασπείρουν συκοφαντικές ανακρίβειες με στόχο να εκφοβίσουν και να εκβιάσουν. Μάλιστα η ίδια η Κυβέρνηση δεν σεβάστηκε το ελληνικό κοινοβούλιο και παραπλάνησε τον ελληνικό λαό κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας όπου διατείνονταν πως δεν υπάρχει ουδεμία παρακολούθηση, ενώπιον μάλιστα του κ. Γεραπετρίτη και του κ.Πιερρακάκη.
Μάλιστα αφού παγιδεύτηκε το κινητό του Νίκου Ανδρουλάκη, η Κυβέρνηση συνεχίζει ακόμα και σήμερα να πέφτει στην παγίδα του εαυτού της, δίχως αφήγημα, δίχως δικαιολογία καλώντας τον παγιδευόμενο να αναζητήσει ενημέρωση για τους λόγους παρακολούθησης, με τον ίδιο να προκαλεί τον ίδιο το Πρωθυπουργό να ανακοινώσει ο ίδιος στον ελληνικό λαό ποιοι ήταν οι λόγοι παρακολούθησής του!!! και τον κυβερνητικό εκπρόσωπο να δηλώνει πως ίσως το αρχείο της καταγραφής του Νίκου Ανδρουλάκη έχει ήδη καταστραφεί! Ντροπιαστικές καταστάσεις, που δεν τιμούν σε καμία περίπτωση το ελληνικό κράτος δικαίου.
Η ευθύνη ανήκει στον ίδιο τον Πρωθυπουργό, αποκλειστικά και όχι στον Διοικητή της ΕΥΠ που ο ΙΔΙΟΣ διόρισε φωτογραφικά ούτε στον Γ.Γ. του Δημητριάδη που ανέλαβε τον ρόλο της Ιφιγένειας και ο οποίος ναι μεν παραιτήθηκε για λόγους «τοξικότητας» αλλά η τοξικότητα υπέστη κάποιου είδους επισύνδεση στην προεία και ο Πρωθυπουργός ανέφερε στην δήλωσή του πως παραιτήθηκε γιατί ανέλαβε την αντικειμενική πολιτική ευθύνη. Η πολιτική ευθύνη για τις αντισυνταγματικές υποκλοπές είναι αντικειμενική και δεν μεταβιβάζεται, ειδικά όταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο όνομα του «επιτελικού κράτους» θέλησε να γίνει ένας «υπερπρωθυπουργός».
Στην αλαζονεία και την ανευθυνότητα της Κυβέρνησης, ο Νίκος Ανδρουλάκης κινήθηκε και συνεχίζει να κινείται με θεσμική συνέπεια και αξιοπρέπεια, μη φοβούμενος το παραμικρό και επιδιώκοντας φως σε κάθε σκοτεινή πτυχή αυτής της ιστορίας. Να γίνει γνωστό στον ελληνικό λαό ποιος, για ποιόν λόγο και με ποιο σκεπτικό παραβίασε την ιδιωτικότητά του για τρεις μήνες.
Είναι θέμα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.-